Hallo, Ik heb een vraag waar ik mij een beetje zorgen over maak. Nadat ik ben bevallen op 23 juni van een gezonde zoon heb ik ongeveer 5 weken gebloed. Daarna was het een week over en ik ben nu ongesteld. Dit duurd nu al 1,5 week en het wordt niet minder. Normaal toen ik aan de pil was duurde dit maximaal een week. Nu maak ik me zorgen of ik ook polyppen heb, dit heb ik ook weer gehoord en daar maar ik mij meteen weer zorgen over. Aankomende vrijdag moet ik naar de verloskundige om de nacheck te doen. Ik hoop dat ik dan niet meer ongesteld ben. Mijn vraag is dan ook of dit normaal is? Groetjes Diana
Hoi diana, ja dit is normaal, De eerste menses na een bevalling is veel heftiger dan je gewend bent qua hoeveel heid in bloed,dagen maar ook in gevoeligheid. Overleg het ook nog even met je verloskundige indien je nog steeds vloeit tijdnes je nacontrole. Imke
Hoi Imke, Bedankt voor je snelle reactie, ik ben in ieder geval weer wat rustiger. Ook vandaag hoopte ik dat het wat minder zou zijn maar dat is niet het geval. Ik laat het wel even weten hoe het was aankomende vrijdag. Bedankt! Groetjes Diana
Hey, Ik ben vanmorgen bij de verloskundige geweest en inderdaad ik maakte mij zorgen om niets. Alles was goed en de baarmoeder lag weer op zijn oude plek Ik mag vandaag weer met de pil beginnen om mijn hormonen weer wat te kalmeren. Dus mijn ongesteldheid zal straks ook weer normaal verlopen. Kan niet wachten. Bedankt nog voor je reactie. Liefs Diana
Hallo, Ik heb toch nog weer een vraag, nadat ik bij de verloskundige was geweest en ik weer met de pil mocht beginnen ben ik blind begonnen. Ik was nog steeds ongesteld. Na de 2e pil was het helemaal weg maar helaas 2 week geleden begon het weer. Ik heb de pil gewoon wel gebruikt. Afgelopen donderdag had ik de laatste pil en zit nu in mijn stopweek. Ik ga alleen nu alweer de 3e week in dat ik nog steeds hevig vloei. Al met al ben ik na de bevalling ongeveer 1 week niet ongesteld geweest. Thommie is nu 11 week waarvan ik 10 week ongesteld ben. Moet ik weer naar de verloskundige gaan of naar de dokter, of is dit normaal. Ik wordt er een beetje moedeloos van en vraag me af wanneer alles weer normaal is. Ik hoop dat er een antwoord op te vinden is. Groetjes Diana