ongesteld na keizersnede

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door sloep, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloep

sloep Lid

26 jul 2010
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste verloskundige,

Maandag 9 mei is onze zoon geboren middels een keizersnede. Ik heb de dagen daarna flink gevloeid. Nu heb ik alleen het idee dat ik nu sinds twee dagen gewoon weer ongesteld ben. Ik heb weer de hoofdpijn, rugpijn en gewoon hetzelfde ongesteldheidsgevoel. Ik denk alleen zelf dat het erg vroeg is maar het voelt wel anders dan het vloeien na de keizersnede. Is het mogelijk dat ik alweer ongesteld ben?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Het zou inderdaad wel vroeg zijn.....als het voor jou zo voelt dan is het dat ook vast! Maar houd het in de gaten! Krijg je koorts of erg buikpijn. Neem dan wel even contact op met je verloskundige of gyn.

imke

3. sloep

sloep Lid

26 jul 2010
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hartelijk dank voor je reactie.

Misschien een domme vraag, ik voel wel verschil lichamelijk qua bloedverlies maar is er ook verschil tussen vloeien na een keizersnede of weer ongesteld zijn. Is dat ook daadwerkelijk te herkennen.
    Het bloed heeft nu ook erg van die stolsels en slierten. Verder voelt mijn lichaam ongesteld (denk ik)...

En wie bel ik eventueel hierover. De verloskundige nog, hoewel ik eigenlijk niet meer onder de praktijk val, de huisarts of het ziekenhuis??

Deel Deze Pagina