Hoi dames, Ik weet niet of ik hier een beetje goed zit. Maar zat met een vraagje. Ik probeer het even kort uit te leggen. Vorige maand ben ik plus minus 3 weken misselijk geweest. Na een bezoek aan de dokter. Ben ik met wat pillen na huis gestuurd. Dit heeft deels geholpen denk ik. Maar nu het volgende. We zijn deze maand nog actiever bezig dan afgelopen maanden. Ik ben 30 april ongi geworden. Dus na wat nega ovu testen. En een vage 2 de streep op 12 mei. Nu volgens predictor op internet.. Geven ze aan dat op de 19de me innestelling is geweest. Nu heb ik serieus een ongi gevoel vanaf die dag. En ik ben hartstikke misselijk en moe. Moe ben ik al een hele poos. Maar dit voelt anders. En als ik savonds in bed lig heb ik het gevoel dat het eten enzo na boven kruipt. Dus slaap wel slecht. Maar nu is mijn vraag. Ik ga dus morgen na de dokter. Hoe kan ik dit het beste aan mijn dokter voorleggen zonder dat ze denkt dat ik wanhopig ben. En dat het mischien tussen me oren zit ofzo. Begrijp me niet verkeerd maar kan wel goed met mijn dokter hoor. Maar wil gewoon dat ze wat voor me kunnen betekenen. Pff dit was niet echt kort maar goed. Ik hoor het wel
hoi ik lees een heel verhaal maar snap niet precies wat je vraag nou is. Je had de 19e ongesteld moeten worden maar je bent nog niet ongesteld? Dan zou ik een test doen. Klachten kunnen overal van komen, en ja, dat kan ook komen omdat je er veel mee bezig bent. Probeer het van je af te zetten. Is de test positief, dan is het duidelijk, je bent zwanger. Is die negatief dan wacht je op je ongesteldheid en probeer je het de volgende ronde weer. Mirjam
Goede morgen. Dankje voor het snelle antwoord. Maar mijn vraag is eigenlijk hoe leg ik dit vooraan mijn dokter. Zo dat hij mij serieus neemt. En niet dat hij denkt dat het tussen mijn oren zit. En ongesteld moet ik zaterdag worden. Hoop dat je het nu meer begrijpt.
hoi ik denk dat je dan beter kunt wachten tot je ongesteld wordt. Je dokter kan nu niks voor je doen. Mirjam