Zwanger worden/zijn van een 3e kindje!! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Deel 2 is open!!
    Laten we weer gezellig verder kletsen!!

2. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ik ben d'r!

Straks manlief even wegbrengen met de kids, en dan de oudste naar school, jongste naar mijn moeder... relaxen!

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hier de oudste met papa net de deur uit. hij had er zin in!

zo met de jongste lekker douchen en een rustig ochtendje verder volgens mij...

4. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Ben der ook!!

@mayke, laat maar horen wanneer jullie er zijn. :)

5. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Zo naar de arboarts, ben benieuwd!
    Als ik toch moet gaan werken, dan moet ik de bv snel gaan afbouwen. Maar ja hij kan het willen, maar kunnen is anders.

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    tmv2: geef goed aan wat je nog niet kunt! als je nog niet eens auto kunt rijden, kan je toch ook nooit aan het werk??
    desnoods overdrijven! ik vind namelijk dat je ook nog wel wat tijd thuis mag hebben dat je je beter voelt voordat je meteen aan het werk moet... anders heb je je hele verlof niets gekund en meteen weer aan het werk...
    (slecht natuurlijk om zo de denken, maar goed, vind het wel hihi)

7. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Ik ga straks reageren op anderen, maar moet eerst even mijn verhaal kwijt.
    Ik ben doodmoe! Het lijkt wel of het er opeens is. Ik vond de eerste weken zo snel en redelijk goed gaan en vandaag staat het huilen me nader dan het lachen. Dat komt misschien ook omdat S maar korte slaapjes doet overdag en ik veel bezig ben om hem terug in slaap te krijgen. Precies als bij mijn vorige kinderen, dus weet dat het allemaal overgaat maar vind het heel vermoeiend op het moment. Mijn huis is een ontplofte bom en heb het idee dat ik de hele dag achter mezelf aan ren enin rondjes ren. Ik heb net de was gedaan of er ligt alweer een berg, enz. Dus moeders nog tips hoe ik deze fase overleef?

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    victoria: wat vervelend dat je je zo voelt! kunnen het niet de hormonen zijn, jullie kleintje is nu een week of 6 toch? mssn dat de hormonen een loopje met je nemen...
    ik hoop dat je je snel beter voelt!

9. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Ik kan alleen maar zeggen, ik denk dat we erdoor heen moeten. Hier precies hetzelfde.
    Enige tip die ik kan geven, vraag een keer iemand die den dagje kan/wil oppassen dan je het bijwerken en beetje bijslapen.
    Ja en die was die is hier niet een beetje erbij maar verdubbeld.

10. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Dan nu reacties.

Voeding: bij mijn oudste twee gebruikte ik friso, weinig krampen. Ik gebruik nu HA van AH huismerk, omdat ik opeen site gelezen had dat de inhoud bijna identiek is ( die link had ik hier ergens gelezen) en mijn kraamhulp zei ook dat het niet uitmaakte, maar S heeft wel iets meer krampen dan de andere twee ook al is het nog steeds niet super veel.

Verder lukt het me even niet. Later meer hopelijk.

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    tmv2: ik lees nu pas waar jullie staan met de caravan en dat is wel grappig, want wij waren 3 weken terug ofzo een weekendje weg naar het Prinsenmeer haha
    wie weet hebben we elkaar wel gezien...

mayke: 20! collega's erbij, das veel zeg! overal hoor je juist dat er banen verdwijnen, bij jullie dus just tegenovergesteld!

12. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Surf: misschien zijn het inderdaad de hormonen. Heb vannacht ook slecht geslapen. S kwam vaak voor een voeding.

Tmv2: het is misschien inderdaad even overleven, maar ik wil er nu juist ook van genieten. Ik had denk ik verwacht dat ik er dit keer beter mee om zou kunnen gaan en valt dan toch weer even tegen. Ik ga straks naar een vriendin. Lekker bij haar in de tuin zitten, even eruit en kletsen. Denk dat dat me ook wel goed doet.

13. miran336

miran336 Fanatiek lid

Victoria; weet je wat het voordeel is van er even uit gaan? Je ziet ook even je berg was en troep in huis niet :D Lekker genieten, bijkletsen en daarna vol goede moed weer verder. Denk dat het best overleven is even de eerste tijd met 3 kids, al zeggen veel mensen dat een 3e kindje er zo bij door gaat, er is meer dan alleen de kids... je moet denk ik toch weer je draai vinden. En als je al een slechte nacht hebt gehad vind ik alles overdag dubbel zo zwaar wegen.

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    victoria: ja dat is altijd ook lekker! gewoon even er op uit, even iets anders. laat de boel de boel, dat komt wel weer. lekker leuke dingen doen met de kleine, zodat je je beter voelt is belangrijker!

15. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ah, gevonden :)

16. ennasil

ennasil Niet meer actief

zo daar ben ik ook. even via surf de berichten gezocht waar ik moest zijn;)

hier geen last van de pregnyl denk ik. wel sochtends als ik wakker word een beetje ongiekramp. net alsof ik me plas al heel lang op aan het houden ben. maar na een uurtje is dit weer verdwenen.vaag..
    mijn temp blijft hetzelfde. is nu 3 dagen 36,7 dus de ei zal echt wel geweest zijn. ik denk zelfs te vroeg.
    straks komen de testjes binnen. ga ik even kijken wat de pregnyl met de test doet en hoelang het in mijn lichaam blijft. vind ik wel fijn om te weten.

straks lekker wandelen met de hondjes het is super weer dus lekker eropuit.

17. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Deel 2 gevonden :)
    K kom strax ff buurten :)

18. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Yes i'm in!
    Als jullie in dit tempo kletsen zitten we zo aan deel 3 ;)

wat een heerlijk weer! Ik geniet zo enorm! Net even bij mijn neefje geweest, zo'n mooi manneke. Ik vind het ook weer heel bijzonder om mijn kleine zusje zo trots te zien! Ze geniet enorm van haar kleine ventje.
    Wout wilde de baby wel meenemen!

Ik ga de kinderen weer naar school brengen, vanmiddag boodschappen doen, huis opruimen en hopelijk ook nog even genieten van het zonnetje met een boek in de tuin!

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hier is thijmen opgehaald en weer naar school gebracht door mijn lieve papa.
    in de pauze heeft ie ook nog even zaadjes met ze geplant hihi, we krijgen zonnebloemen, cherrytomaatjes en pompoenen. ben benieuwd, de mannen vonden het prachtig in ieder geval!

nu ligt kj in bedje, mn vader is naar de bouwmarkt om wat spulletjes te halen om onze zandbakdeksel te maken (de dwarslatjes zijn er afgebroken, dus nu hebben we 10 losse latjes om de zandbak mee te bedekken, niet heel handig dus...)

ik moet proberen om 's middags niet meer te slapen, maar alleen te rusten, want anders slaap ik 's avonds niet heb ik gemerkt... ook al zou ik nu heel graag willen slapen.

morgen even naar de ha voor hooikoortsmedicatie... had het geluk bij de jongens juist geen last te hebben, zowel tijdens zwangerschap als tijdens de borstvoeding, maar nu gewoon wel (bij meiden dan toch andere hormonen blijkbaar...)

mayke: schattig zeg! nog even, dan kan hebben jullie je eigen kleine hummeltje voor Wout! ;)

ennasil: wanneer mag je nu testen eigenlijk? 3 juni ofzo?

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    oja, heb net mn eerste wasje er in gedaan, er hangen nu allemaal ieniemienie witte rompertjes aan de waslijn, zo leuk!
    morgen de bonte was... (zeg maar gerust roze was haha)

Deel Deze Pagina