Hoi dames, ik heb vanochtend getest en de eerste 5 min zag ik niks. Een ongeveer een 15 min later kijk ik weer en zie ik een echt heeeel licht streepje. Wat denken jullie is deze positief of niet. Twijfel twijfel een streepje is toch een streep???
Er staat een tijdsduur op de beschrijving waarin je hem af kunt lezen. Daarna kan het een indroogstreepje zijn. Welke test heb je gebruikt?
Over 2 dagen weer testen, dan zou het streepje wel binnen de 5minuten moeten komen. Ik zou er nu nogniet vanuit gaan dat de test positief is na de afleestijd.
Hallo dames, daar ben ik weer vandaag heb ik weer een test gedaan, deze keer van kruidvat merk 2 voor 5 eur. Na 10 min ongeveer zag ik een heeeel licht streepje Is het dan toch zo, ben ik zwanger!! Wel raar dat ik na twee dagen nog geen vette positieve test heb? Wat denken jullie? Kan ik vanuit gaan dat ik zwanger ben??
Volgens mij is Kruidvat 2v5 een afleestijd van 5 minuten.. En mag je daarna niet meer aflezen? Dus weet niet wat er is als je na 10 minuten kijkt? Misschien nog een test pakken en dan van tevoren even lezen tot hoe lang je af mag lezen? Ik duim voor je dat het hartstikke raak is!
uhmm vind het wel raar dat het me 2 keer overkomt dat er later toch een licht streepje tevoorschijn komt bij de matcare en kruidvat test. is dit normaal?
Mijn collega had ook na afleestijd een streepje (lees: paar uur drna!) En was toch echt zwanger!! Dus wie weet?! Heb je toevallig een foto?
Ik ook! Voorzichtig gefeliciteerd! En zou er gewoon voor de zekerheid nog eentje binnen de afleestijd doen morgen, dan weet je het zeker! Ben wel super blij voor je...
Opzich vindt ik wel dat het dik positief is, maar ik zou het gewoon nog een keer proberen in de ochtend met een Clearblue voor alle zekerheid....Ik hoop het voor je