Hoi iedereen, Ik heb samen met m'n vriend besloten te gaan voor een kleine. Ik was net eigenlijk weer met de pil begonnen. Dus eerste dag van m'n menstruatie begonnen. Alleen bleef ik na 7 dagen nog vloeien uiteindelijk na 11 dagen gestopt met de pil en toen na 16 dagen gestopt met vloeien. Nu ben ik dus 37 dagen verder dan begin van laatste menstruatie en weet ik niet of ik nu zwanger kan zijn.. Test durf ik niet te doen maar ik heb erge pijnlijke borsten en lijk ook erger moe te zijn en moet om de haverklap plassen. Heeft iemand hier ervaring mee? Liefs Claudia
Enige duidelijkheid wat je kan krijgen is testen. Ervaringen aanhoren hebben geen zin..Kan altijd ontpillen zijn maar als je nog maar kort geleden was begonnen lijkt me dat sterk.
Of even na je huisarts..misschien dat je bloed kan laten prikken dan weet je het ook zeker! Succes meis
Niet zwanger zegt te test.... Maar ook nog steeds niet ongesteld.... En alle kwaaltjes blijven.... Zeer gevoelige borsten, misselijkheid, moe, duizelig, niet helemaal op deze wereld. Dus ik weet het niet....
Jammer! Helaas kan je lijf ook zo doen als je ongesteld moet worden... Hopelijk alsnog over een paar dagen wel een positieve test
Waarschijnlijk heeft het met 'ontpillen' te maken. Ik kreeg ook allerlei klachten.. Krampen, veel rekbaar slijm, gevoelige borsten en tepels enz... Uiteindelijk kwam mijn cyclus na 34 dagen op gang maar ken ook vrouwen die na de laatste pil er bijna 6 weken over deden. Kijk even op internet over ontpillen daar vind je wat meer info
Hoi claudiamarco, Als de test negatief is zal het wel bij het ontpillen horen. Ik zelf heb me ook wekenlang zo gevoeld en teste ook iedere keer negatief. Na 113 dagen eindelijk ongesteld geworden en klachten zijn sindsdien veelmminder.. Als je het niet vertrouwd kun je ook over een paar dagen nog een testje doen, dan weet je het zeker.
Wanneer die test inderdaad negatief is, denk ik ook dat het bij het 'ontpillen' hoort. Niet leuk, maar je lichaam moet gewoon nog even wennen. Bij sommige vrouwen kan dit best wel even een tijdje duren hoor. Maar hoop dat je cyclus gauw wat regelmatiger zal zijn.
Ik vind het moeilijk! Ik heb met m'n vriend afgesproken dat mocht ik volgende week woensdag nog niet ongesteld ben ik weer ga testen. Ik heb nu wat nieuws erbij, enorme huilbuien, en dikke blauwe aders over m'n borsten. Slaap lekker!
Oej vriendlief zal ook wel denken, waar zijn we aan begonnen haha. Sterkte.. de pil is echt rotzooi en dat heb je pas door als je echt helemaal gestopt ben.