Best nog veel hcg?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lov23, 18 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

http://i.imgur.com/EvvkO.jpg week geleden een bloeding gehad en gister bevestigde de echo dat het idd een mk was en nu was het zelfs al schoon. Ik heb vandaag een zwschapstest en een ovutest gedaan. De ovutest was zo duidelijk dat ik even wilde checken of mijn hcg weg was...

Maar dus niet.....weet wel dat het even duurt maar zo lang? Hij is zo duidelijk nog de test....:(

2. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Het kan 4 tot 6 weken duren voordat je hcg je lichaam uit is, alleen dit verschilt van persoon tot persoon.
    Ik heb 3 weken na mijn miskraam een test gedaan en die was negatief toen wist ik dat ik geen hcg meer in mijn lichaam had en weer verder kon.

Misschien nu even wachten, en volgende week weer testen?

Veel sterkte met het verlies vn jullie frummeltje.

Dikke knuffel

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je..........ja ik had niet verwacht nog zoveel te hebben.....
    Idd over een weekje maar weer testen...je kan ook geen ei krijgen als je test nog zo duidelijk is toch?

4. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Dat weet ik niet, ik heb zelf geen ervaring met ovu testen ;)

5. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hi,
    Als eerste sterkte met je verlies, en het kan wel wekend duren voordat het HCG uit je lichaam is, en met HCG inderdaad geen eisprong. En er kan misschien wat rest weefsel achter blijven. (met een echo kunnen ze niet alles echt goed zien)

6. noukytje

noukytje Actief lid

29 jul 2012
    225
    19
    18
    Vrouw
    limburg
    Bij mij heeft het 4 weken geduurd voor mijn bloed Hcg vrij was. Het kan ook wel iets eerder geweest zijn, maar toen is het getest geweest in elk geval. En ik dacht een dikke week ervoor ook nog en toen zat ik nog op 26 ofzoiets. Mijn eerst ongi volgde 34 dagen na de miskraam dus volgens mij moet ik toch wel al een eisprong gehad hebben terwijl er nog wel wat hcg in mijn bloed zat.

7. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hoi, ik heb een positieve zw-test gehad tot en met cd22. Dacht dat er geen eind aan kwam.
    Had op cd12 een positieve ovu-test (dagen ervoor niet getest) terwijl ik toen nog een heel licht streepje had op mijn zw-test. Vanaf cd 13 was de ovu-test negatief.
    Ik weet dus niet zeker of ik een eisprong heb gehad, ik betwijfel het.
    Werd na een cyclus van 30 dagen weer voor het eerst ongesteld.

8. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Aller eerst heel veel sterkte.

Ik heb met mijn mk in augustus ook nog zo'n 4 week positest gehad.
    24aug echo waarop te zien was dat het hartje gestopt was met 7 week.
    26aug begonnen met cytotec pillen, 27 aug nog een keer.
    6sep controle echo en niet schoon.
    10sep curretage en controle, was toen helemaal schoon.
    14sep zw.test knalpositief
    19sep zw.test lichte streep

Daarna niet meer getest, die maand geen eisprong gehad en na 27 dgn alweer ongesteld.

Succes en heel veel sterkte. Ik heb afgelopen woensdag weer een mk gehad en gister controle echo en helemaal schoon. Nog geen zw.test gedaan. Ga ik eind vd week doen.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je....

Ja ik heb wel een ultra gevoelige gedaan dus dat was missen niet zo slim...kan beter even een kruidvat doen?

Maar is het slim om nu even te stoppen met de ovu testen......of gewoon doorgaan en kijken of er toch een ei gaat komen? Weet dan matuurlijk dat dit even kan dure ..l

Deel Deze Pagina