wie had ook veel stolsels na curretage?

Discussie in 'Miskraam' gestart door schildpadje, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schildpadje

21 feb 2014
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 8 dagen geleden een curretage gehad. De eerste dagen wat bruinverlies en bij dag 4 was het over. Bij dag 6 werd het ineens rood bloedverlies. Ik heb vanavond 4 x op de wc gezeten met iedere keer stolsels (grote zwarte klodders) waarbij de wc er vol mee lag. Ik voelde ze zo naar buiten glijden. Daarna ook kramp. Ik denk dat ik bij elkaar wel 1 glas vol stolsels verloren ben. En wat plasjes bloed. Ik heb de spoed gebeld en die zeiden dat het wel kon maar ik vroeg me af of iemand anders dit ook heeft gehad. Ik vond het niet echt normaal. :(

2. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Wat vervelend allemaal..Het is al zwaar genoeg en dan dit er ook nog bij...

Ik had bruinverlies na de curretage en na n week een klein beetje rood. Maar geen echte stolsels..Misschien dat er nog wat weefsel zit wat er nu uit is gekomen?

Ik had na de cytotec tabletten om de miskraam op te wekken veel kramp en steken bij de baarmoedermond en dat kwam omdat de miskraam niet compleet was. Na de curretage heb ik vrij weinig last gehad verder..
    Als dit nog langer zo doorgaat vraag dan wel om een echo. Maar hopelijk ben je gewoon schoon van binnen.

Heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina