Afgelopen vrijdag heb ik een curettage gehad (nu dus bijna een week geleden). Daarna was het bloedverlies minimaal en werd ook wat bruin. Sinds gisteren is het ineens weer helderrood en verlies ik ook steeds donkere stolseltjes. Voor alsnog is het qua bloedverlies niet meer dan een goede menstruatie, maar die stolseltjes vind ik vervelend... Zou ik daarover moeten bellen of hoort dit erbij?
Wat vervelend dat je een curretage hebt gehad Bij mij is t inmiddels 4.5 week geleden. Ik had ook niet zo heel veel bloedverlies wat al snel bruin werd. Stolsels en helderrood bloedverlies heb ik niet gehad. Misschien kan een telefoontje geen kwaad? Al is het voor je eigen gemoedsrust. Sterkte!
Zolang je geen koorts hebt kan fit er echt bijhoren. Dit id je slijmvlies wst afbreekt net als hij een menstruatie.
Bedankt voor jullie reacties, ik kijk het nog even een dag aan, is het morgen nog zo (of erger) dan bel ik alsnog even... Het lijkt nu iets af te nemen
Hoe het uiteindelijk is afgelopen... dezelfde middag begon ik heel hevig te vloeien met grote stolsels en ben ik daarom door de VK doorverwezen naar het ZH op verdenking van het achterblijven van restweefsel. Ik had ook verhoging, ruim 38gr. Gelukkig bleek na een echo + bloedprikken op ontstekingswaarden alles toch in orde en heeft mijn lijf die avond alle laatste 'troep' eruit gegooid. Dag erna was het bloeden helemaal over... voelde voor mij alsof ik alsnog zelf de miskraam had gehad...
Ze hebben geen ontstekingswaarden gevonden? Gelukkig! Verhaal is heel herkenbaar alleen ging ik naar 40 graden en wel ontstekingswaarden.. Pijnlijk kan t wel zijn..
Nee, gelukkig geen ontstekingswaarden... Bij jou wel dus, moest je vast aan de antibiotica, en was een na-curettage nodig? Daar was ik even heel bang voor...