Neg. test toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Frida, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frida

Frida Lid

12 apr 2007
    76
    0
    0
    Hallo allemaal,.

Ik heb het volgende...
    Ik ben nu bijna 3 weken over tijd, alle testen die ik thuis heb gedaan waren negatief. Dus ik belde mijn huisarts op voor advies.
    Ik kreeg het volgende van de assistente te horen:
    'we doen geen bloedtest want die geeft hetzelfde aan als je urine, waarschijnlijk ben je even zwanger geweest en nu niet meer, alleen het vruchtje moet nog afgestoten worden.........'

Gelooft iemand dit nou?
    Dit werd mij eergister even door de telefoon gezegd, terwijl mijn HA me niet heeft gezien en de assistente ook niet......
    Ik werd zo boos, dat ik heb mijn dossier opgehaald en ik heb sinds vandaag een andere huisarts.

Ik heb maandag een afspraak met de nieuwe HA Hoop dat deze iets meegaander is....

Heeft er nog iemand ervaringen met negatieve testen en toch zwanger zijn?
    Kan wel een opkikker gebruiken nu...

Groetjes.

2. mama2801

mama2801 Niet meer actief

hoi,
    ja dat is geen normaale gang van zaken bij een h.a. lijkt mij.
    Ik heb wel vaker gelezen dat er vrouwen zijn die lang overtijd waren en toch zwanger bleken te zijn hoor.... sterkte in ieder geval en hopelijk heb je nieuwe ha wel meer begrip voor je

3. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi

wat een opmerking van dat mens zeg.
    sorry dat ik het zo zeg.
    ik heb het ook gehad bij mijn eerste en er werd gelijk door de huisarts een briefje meegegven voor bloedafname in het ziekenhuis.
    ik vind dit maar een kleine moeite.

maar ik hoop voor je dat de nieuwe ha wat meegaander is voor je.
    veel succes en ik duim voor je .

groetjes sandra

4. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    nou ik moet zeggen ik ben wel eens 3mnd niet ongesteld geweest kwam van stress en zow en had ook wat testen gedaan maar was echt niks!
    ik zou toen eigenlijk na het ziekehuis hebben gemoeten voor echo... ma die week laten werd ik ongesteld dus was het niet meer nodig en de keer erop duurde het weer heel lang voor ik ongesteld werd ma ik hoop voor jou het goed meid! ik duim voor je!

xxxx

5. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    wat een rot opmerking is dat :S Meid ik wens je heel veel succes

6. Frida

Frida Lid

12 apr 2007
    76
    0
    0
    thnx allemaal,
    Ben blij om te horen dat jullie het ook niet vinden kloppen,
    wij hadden al een hele goede hoop dat het deze maand raak zou zijn en dat wordt dan even flink de grond in gestampt door zo'n k** mens.
    Ik hoop het beste met mijn nieuwe H.A.
    Ik hou jullie op de hoogte...

XXX

7. Nina1983

Nina1983 Actief lid

9 mei 2007
    156
    0
    0
    Utrecht
    Dat is inderdaad geen normale gang van zaken. Een bloedtest is een kleine moeite, mocht daar uitkomen dat je niet zwanger bent zouden ze vervolgens bloed kunnen prikken om de hormoonwaardes te bekijken of daar misschien het probleem in ligt. 19 dagen overtijd en niet zwanger is niet echt normaal te noemen, kan natuurlijk wel als je aan het ontpillen bent of echt onder hele zware stress staat, maar anders.....

8. Frida

Frida Lid

12 apr 2007
    76
    0
    0
    hi,

Nou ontpillen kan ik het niet noemen, ik ben al vanaf het moment dat ik gestopt ben met de pil regelamtig ongesteld, op de dag af.
    En extreme stress, nou tot een wwek geleden niet maar begin nu wel zenuwachtig te worden.... hihi.

Maar ook als ik terug kijk, ik heb helemaal geen ongesteldheids kwaaltjes gehad, geen krampjes geen hoofdpijn niks..

En nu ik ben al een week of 2 3 erg emotioneel en snel geirriteerd.
    En ik de loop van de dag krijg ik een zurend gevoel in me buik, ik kan geen spijkerbroek meer aan, rond me navel is het gevoelig maar dan binnen in.... zeg maar.... snap ie?

Groetjes Frida

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.194
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Sommigen weten pas n.a.v. een bloedtest dat ze zwanger zijn, wat een vage huisarts maar goed dat je nu een ander hebt.

sterkte ermee!

10. en wat een rotopmerking van die assistente seg. Ik kan me goed voortselle dat je nu verandert bent.

Hopelijk krijg je nu snel een bloedtest die uitsluitsel geeft.

Deel Deze Pagina