En weer is het niet klaar!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door faye24, 27 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hoi allemaal,

We hebben een zoontje van 5 weken oud, onze dochter is 2. Bij de eerste hadden we zoiets, hier blijft het bij. Toch niet, al snel na de bevalling begon het te kriebelen en wilde we nog een kindje. Tijdens deze zwangerschap waren we er toch echt klaar mee, maar bij deze hadden we allebei al heel snel na de bevalling ja nog een kindje als het mag. Financieel gezien en alle praktische overwegingen blijft 2 makkelijker. Zijn deze gevoelens nog aan de hormonen te wijten of zal het toch blijven, we hadden nooit verwacht dat we dan "zoveel kindjes" zouden krijgen. Ben benieuwd.

2. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het nog een tijdje aankijken. Ik had het ook de eerste twee maanden na m'n bevalling dat ik heel snel nog een kindje wilde, maar nu begint het af te nemen. Ik verlang nog wel naar een kindje, maar het hoeft voor mij niet meer binnen het jaar, zeg maar...

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik vraag me ook af of het door de hormonen komt...wij wisten zeker dat we maar 1 kindje wilde.....en ik kan sinds de bevalling al weer nergens anders aan denken dan zsm zwanger worden ( en dat terwijl ik echt een klote zwangerschap heb gehad en riep nooit meer zwanger te willen zijn )

4. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Voor ons stond al vast dat we het niet bij 1 kindje zouden laten maar jeetje ik moet er nu nog niet aan denken om voor nummer 2 te gaan.
    Ik had een vrij makkelijke zwangerschap en achteraf bekeken zijn het de vk's en ziekenhuis personeel die mijn bevalling 'hel' gemaakt hebben.

Maar hoewel we er dus uit zijn dat we wel een tweede kindje willen moet ik er nu echt nog niet aan denken.

5. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    We hebben altijd gezegd, als ons gegund is willen we graag 2 kindjes. We hebben er nu 2 en had zoiets van, ik sluit een 3e niet uit. Maar langzamerhand heb ik wel zoiets van het is goed zo. Maar ik denk dat zo'n klein hummeltje wel steeds mijn aandacht blijft trekken hoor.

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik denk dat het (gedeeltelijk) nog wel hormonen zijn. Wij wilden na de geboorte van Ayla heel snel een 2e. Is gelukt ook, Ayla en Tobin schelen 14 maanden. Na de geboorte van Tobin had ik zoiets van "Mwah, 2 kindjes zijn wel voldoende", maar nu kriebelt het bij mij toch alweer. Maar eigenlijk vooral om nog 1x zwanger te zijn, ik heb daar beide keren zo van genoten! Dus voorlopig laten wij het even bij Ayla en Tobin en als we over een paar jaar toch nog graag een 3e willen kan dat nog prima.

Deel Deze Pagina