Hier had ik vorig jaar last van, vorige maand en nu ook weer.. Waarom zijn mijn testen in de ochtend altijd een tint lichter dan in de middag? Als ik om 14:00 test dan is hij donkerder dan een dag daarvoor, maar als ik voor 12:00 test dan is hij een tintje lichter of even donker als de dag ervoor. Wie weet hoe dit kan? Ik ga vanaf nu gewoon lekker om 14:00u testen ipv in de ochtend.
Geen idee hoe het kan. Mijn ochtendurine was ook minder geconcentreerd dan de 2e of 3e plas. Er zat behoorlijk verschil in de kleur soms. Misschien ook maar stoppen met testen? Maakt vaak alleen maar onzekerder (eigen ervaring).
ja idd! ik kan een middag tester zijn Ik wil graag stoppen met testen, maar kom telkens weer in de verleiding.. Net weer 12 testen gekocht.. Ik denk dat dit zo door gaat, tot mijn echo op 30 augustus 💓
Ik drink in de avond wel veel, maar plas nooit voor het slapen gaan. Nu was de test die ik vanmorgen deed precies zoals gister en nu deed ik er ook één om een uur of 1 en deze was donkerder dan gister. Ik ga nu om de dag testen en in de middag anders word ik gek... haha
Omdat ws de concentratie plas Smorgens nog niet zo geconcentreerd is als smiddags omdat je savonds veel drinkt en niet niet meer plast voor t slapen gaan... Dan Smorgens Miss 1 glas drinkt en dan plast en dus smiddags meer geconcentreerd plast... Dat is mijn overweging 😍 maar lekker testen hoor als jij je daardoor beter voelt zou ik ook doen hoor...
Ik heb nooit 's middags getest, alleen altijd met eerste urine Maar als ze mooi oplopen is er geen reden om ongerust te zijn
Ja of je Kanye ochtend testen alleen met elkaar vergelijken, en dan ook de middag testen alleen met elkaar