Hi! Mijn eerste post hier op dit forum! Zit namelijk met een prangende vraag: ben mezelf helemaal gek aan het maken terwijl ik weet dat het 't beste is om gewoon af te wachten. De situatie: ik ben afgelopen donderdagavond laat ongesteld geworden en na drie dagen (vandaag) was het alweer voorbij, terijl ik normaal zes dagen dramatisch ongesteld ben. Voorafgaand deze korte ongesteldheid, met minder bloed dan normaal, heb ik maar liefst vijf dagen bruinverlies gehad. Mijn ongesteldheid kwam overigens twee dagen te laat. De dag voor mijn mini-ongesteldheid heb ik er een zwangerschapstest er tegenaan gegooid, die helaas negatief was. Verder totaal geen zwangerschapsverschijnselen, behalve heel veel eetlust. Iemand het wel eens gehad; ongesteld geworden en daarna toch zwanger bleek te zijn? Ben benieuwd naar jullie antwoorden! Groetjes. PS. Het kan ook het ontpillen zijn?! Want ik ben pas begin september gestopt met de pil, maar werd daarna wel al meteen regelmatig ongesteld.
Het gebeurd wel eens dat iemand ongesteld denkt te zijn, maar toch zwanger. Maar dit moet je zien als uitzonderingen. Zoals je zelf zegt ben je begin september gestopt met de pil. Daarna dus een menstruatie binnen de tijd, maar dit kan daarna nog wel veranderen. Geef het nog even de tijd!
Hey Leonie! Dank voor je reactie. Vind het gewoon zo vreemd dat ik zo "gek" ongesteld was. Mijn menstruaties zijn namelijk altijd heel lang en heel heftig (veel bloedverlies, ziek, flauwvallen) en nu zo kort en mild. Een stemmetje in mijn hoofd blijft fluisteren dat ik zwanger ben, maar heb totaal niks verder om dat te onderbouwen. Durf geen testen meer te doen ha ha!
Hoi Konijntje87, Je eigen lichaam kan je zo voor de gek houden vooral met het ontpillen! Ookal hoop ik het echt voor je, ik zou er niet vanuit gaan. Het stemmetje is vaak omdat je het graag wilt. Maak jezelf niet te gek! Hoop dat het snel raak is voor je! (Het liefst nu al) Succes!
Dit klinkt als ontpillen. Ik heb het ook gehad toen ik stopte met de pil, mn menstruaties waren ineens heel anders en soms had ik 1,5 week bruinverlies voor mn menstruatie. Ook kan je menstruatie een paar keer ineens wat korter of langer zijn. Als je een test hebt gedaan en die was negatief en daarbij het bloedverlies optelt lijkt het me heel sterk dat je zwanger bent.
Ik was ook kort en weinig ongesteld. Heb daarom toch maar getest omdat ik mezelf ook snel gek maak en was zoals verwacht negatief, dus gewoon door naar de volgende ronde. Ben inmiddels wel al een half jaar van de pil
Ik zeg ontpillen de rotzooi van de pil moet je lichaam uit... en tja, een negatieve test betekent helaas niet zwanger. symptomen die je voelt kunnen van het ontpillen zijn.. succes, en ik hoop dat het snel raak is voor je!
Als je pas begin september gestopt ben, kun je volgens mij nog nauwelijks spreken van regelmaat in je ongesteldheid Niettemin duim ik natuurlijk voor je, dat je zwanger bent, maar op dit moment zeg ik: ontpillen.