Help! Ik heb zekere in mijn pubertijd nooit puistjes gehad, op die ene na dan tijdens je ongie. Maar nu ik lijk wel weer een puber de ene na de andere berg komt te voorschijn sinds ik gestopt ben met de pil, ook al van folium veranderd qua merk, maar hoe kan dit allemaal! Scrub 2x per week, voorheen niets aan de hand en heb een goede dagcreme Wie kent dit probleem nog meer= groetjes mau
ik alleen had ik er wel last van, daardoor ben ik toendertijd met de pil begonnen, dus het was te verwachten bij mij ik gebruik zelf normaderm van vichy, kan je bij de apotheek krijgen, hierbij is het bij mij wel iets verbeterd
hmmm ik slikte ook de diane 35 voor de pukkels...ben nu een maand gestopt maar nog geen pukkel te zien...en slik ook foliumzuur...sorry
hoe zou het toch komen dat we nu een tweede pubertijd mee maken met die pukkels! Hormonen? groetjes mau
Ik heb als puber wel puistjes gehad maar nooit zo erg als nu. En helaas bij mij kwamen ze in juli en zijn nog steeds niet weg. Ik ken het k** gevoel. Ik wordt er zelfs op aangesproken en daar word ik echt niet vrolijk van. Ik hoop voor je dat ze bij jou sneller weer verdwijnen!
Ik ken het ook De eerste maand nadat ik gestopt was met de pil, was er echt niks aan de hand. Maar nu zit ik helemaal onder; in mn gezicht, op mn borst en op mn rug... Zelfs de kids in de klas zeggen er wat van..."Juf, je hebt allemaal bultjes.""juf, ben je allergisch voor die ketting, want je hebt zo veel bultjes?". OOk vrienden van ons valt het op en ik heb al regelmatig de vraag gehad: Is het zo ver? Terwijl wij aan niemand verteld hebben dat we gestopt zijn met de pil.... Ook ik scrub 2 of 3 keer in de week. Het heeft echt geen zin, volgens mij... Echt balen.... Groetjes, Nijntje
hier wel last van pukkels....zeker de laatste 4 maanden, gebruik fucidine zalf van de ha, helpt wel goed moet ik zeggen, gebruikte ik in mijn pubertijd al voor de pukkels. nu sinds 1 week bijna geen last van nieuwe pukkels
@ Luukske: ben je dan zelf naar de ha gegaan met de vraag of hij/zij iets wist tegen de puisten? Groetjes
Oh dus ik heb er niet alleen last van. Ik heb het ook sinds ik gestopt ben met de pil en ik word en niet vrolijk van. Ik scrub ook maar dat help niet echt, en dan denk je er vanaf te zijn dan komt er op een andere plek weer 1, heel vervelend!
Hey meiden Hier nog zo'n krentebol Echt balen gewoon, mensen gaan idd vragen van....ben je zwanger ofzo Ik gebruik ook Vichy Normaderm, helpt aardig goed is wel prijzig. Sinds kort gebruik ik ook Inderm een soort van anibiotica vloeistof (via de huisarts) mag tijdens de zwangerschap gebruikt worden. Succes
Meid ik herken je verhaal helemaal. Ik had nooit pukkels of puisten en sinds ik ben gestopt met de pil zit ik onder. Wel alleen rond mijn mond maar man wat verschrikkelijk zijn die dingen.
Ik gebruikte vroeger ook inderm via de huisarts, maar ik mocht dit echt niet meer gebruiken sinds mijn zwangerschapswens, schijnt volgens hem tog niet helemaal goed te zijn tijdens zwangerschap
@ Staffie Bij mij in de bijsluiter staat dat het tijdens de zwangerschap gebruikt mag worden. Misschien dat het inmiddels veranderd is, ga het voor de zekerheid toch nog even na vragen bij de huisarts
Dan zal het toch wel goed zijn Ik heb een huisarts die niet zo snel iets voorschrijft dus daar kan het ook mee te maken hebben