lijk wel een puber

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mau, 25 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mau

mau Actief lid

2 nov 2008
    397
    0
    0
    Help!

Ik heb zekere in mijn pubertijd nooit puistjes gehad, op die ene na dan tijdens je ongie.

Maar nu ik lijk wel weer een puber de ene na de andere berg komt te voorschijn sinds ik gestopt ben met de pil, ook al van folium veranderd qua merk, maar hoe kan dit allemaal!

Scrub 2x per week, voorheen niets aan de hand en heb een goede dagcreme

Wie kent dit probleem nog meer=

groetjes mau

2. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    ik :cry:
    alleen had ik er wel last van, daardoor ben ik toendertijd met de pil begonnen, dus het was te verwachten bij mij
    ik gebruik zelf normaderm van vichy, kan je bij de apotheek krijgen, hierbij is het bij mij wel iets verbeterd

3. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    hmmm ik slikte ook de diane 35 voor de pukkels...ben nu een maand gestopt maar nog geen pukkel te zien...en slik ook foliumzuur...sorry

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.195
    113
    Heb nooit een pukkel gezien, maar nu zit mijn hele voorhoofd eronder, grr. Weet er ook niks tegen.

5. mau

mau Actief lid

2 nov 2008
    397
    0
    0
    hoe zou het toch komen dat we nu een tweede pubertijd mee maken met die pukkels!

Hormonen?

groetjes mau

6. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Ik heb als puber wel puistjes gehad maar nooit zo erg als nu. En helaas bij mij kwamen ze in juli en zijn nog steeds niet weg. Ik ken het k** gevoel. Ik wordt er zelfs op aangesproken en daar word ik echt niet vrolijk van. Ik hoop voor je dat ze bij jou sneller weer verdwijnen!

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik ken het ook :(
    De eerste maand nadat ik gestopt was met de pil, was er echt niks aan de hand. Maar nu zit ik helemaal onder; in mn gezicht, op mn borst en op mn rug...
    Zelfs de kids in de klas zeggen er wat van..."Juf, je hebt allemaal bultjes.""juf, ben je allergisch voor die ketting, want je hebt zo veel bultjes?".
    OOk vrienden van ons valt het op en ik heb al regelmatig de vraag gehad: Is het zo ver? Terwijl wij aan niemand verteld hebben dat we gestopt zijn met de pil....
    Ook ik scrub 2 of 3 keer in de week. Het heeft echt geen zin, volgens mij...

Echt balen....

Groetjes, Nijntje

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hier wel last van pukkels....zeker de laatste 4 maanden, gebruik fucidine zalf van de ha, helpt wel goed moet ik zeggen, gebruikte ik in mijn pubertijd al voor de pukkels.
    nu sinds 1 week bijna geen last van nieuwe pukkels

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    @ Luukske: ben je dan zelf naar de ha gegaan met de vraag of hij/zij iets wist tegen de puisten?

Groetjes

10. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Oh dus ik heb er niet alleen last van.
    Ik heb het ook sinds ik gestopt ben met de pil en ik word en niet vrolijk van.
    Ik scrub ook maar dat help niet echt, en dan denk je er vanaf te zijn dan komt er op een andere plek weer 1, heel vervelend!

11. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

Hey meiden

Hier nog zo'n krentebol :( Echt balen gewoon, mensen gaan idd vragen van....ben je zwanger ofzo :(
    Ik gebruik ook Vichy Normaderm, helpt aardig goed is wel prijzig.
    Sinds kort gebruik ik ook Inderm een soort van anibiotica vloeistof (via de huisarts) mag tijdens de zwangerschap gebruikt worden.

Succes

12. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Meid ik herken je verhaal helemaal.
    Ik had nooit pukkels of puisten en sinds ik ben gestopt met de pil zit ik onder.
    Wel alleen rond mijn mond maar man wat verschrikkelijk zijn die dingen.

13. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    Ik gebruikte vroeger ook inderm via de huisarts, maar ik mocht dit echt niet meer gebruiken sinds mijn zwangerschapswens, schijnt volgens hem tog niet helemaal goed te zijn tijdens zwangerschap

14. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

@ Staffie

Bij mij in de bijsluiter staat dat het tijdens de zwangerschap gebruikt mag worden. Misschien dat het inmiddels veranderd is, ga het voor de zekerheid toch nog even na vragen bij de huisarts :(

15. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Zelfde pil om dezelfde reden. Na de 2e maand begon de ellende..

16. vlademira

vlademira Niet meer actief

toen ik zwanger was begon ik weer puistjes te krijgen

17. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    ik had er last van tijdens mijn zwangerschap!

18. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    Dan zal het toch wel goed zijn :D
    Ik heb een huisarts die niet zo snel iets voorschrijft dus daar kan het ook mee te maken hebben

Deel Deze Pagina