Ongesteld of bloeding door spiraaltje?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Nala, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Ik heb sinds vorige week vrijdag een spiraaltje. Anderhalve week nu dus. In het begin bloedde het een beetje. Gewoon helder bloed. Sinds een paar dagen zit er ook slijm bij net zoals wanneer je ongesteld bent.

Ik was na de bevalling nog niet ongesteld geweest en vraag me nu af wat dit is. Voor een bloeding die met het spiraaltje te maken heeft vind ik het wat veel. Maar voor een ongesteldheid vind ik weer weinig. Bovendien voel ik me niet ongesteld, maar ja, dat kan ook komen omdat het de eerste keer is.

Iemand ervaring?

Groetjes Nala

2. babylove

babylove Nieuw lid

25 sep 2006
    3
    0
    0
    hoi Nala,

het kan heel goed zijn dat je straks erg weinig bloedverlies hebt met het spiraaltje, dat had ik ook. ik had ook na het plaatsen helder bloedverlies en dat kwam door het plaatsen.

3. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Dit is normaal.
    Had ik ook een lichte bloeding, bij mij bleef mijn ongi helemaal weg voor de rest. Maar er zijn ook meiden die gewoon ongi blijven

4. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ohh brrr dat lijkt me nou helemaal niks he zo'n spiraaltje, hoe is dat dat plaatsen ervan?

5. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Bij mijn deed het best wel veel pijn.
    Het verwijderen gelukkig voelde ik niks.

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Als je eenmaal een keer ben bevallen dan voel je er niks van, zo ook hier, heb er niks van gevoeld!

Ben alleen benieuwd hoe die me gaat bevallen!

7. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik neem zowiezo geen spiraal want ik heb altijd al een hetige menstruatie en dan wordt het afgeraden, ook kan ik niet zo goed tegen die hormonen dus ik wilde de nuva ring straks proberen.

8. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Nala wat voor spiraal heb je ? Met of zonder hormonen.
    Die met hormonen (Mirena) wil het de eerste maanden wel eens zo zijn dat het wat rommelt met ongi/bloedverlies. Meestal wordt je later helemaal niet meer ongi met de Mirena.

9. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Nuva ring die geeft toch ook hormonen af? Misschien net andere dan de Mirena, maar beide onderdrukken ze de eisprong.

Groet van Kiki

Deel Deze Pagina