ongesteld of innesteling bloeding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door knorretje26, 12 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Dan zeg ik nog een keer, doe een test ;)

2. knorretje26

12 aug 2015
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier even update. Net bij huisarts geweest moest het liefst direct urine laten onderzoeken op infecties en zwangerschap. Deze is gelijk onderzocht maar geen infecties en ook niet zwanger. Nu bloed laten prikken op bloedwaardes en evt ontstekingen.

3. knorretje26

12 aug 2015
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou alle uitslagen zijn goed. Moet zo dadelijk terug naar huisarts voor verder onderzoek.

Heb wel meer klachten zoals gisteren ineens pijn bij mn stuitje heeft 3 kwart dag geduurd en ineens bolletjes witte afscheiding in wc gevallen.

4. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Oké. Je bent dus nog altijd niet ongesteld? Wat denkt de huisarts?

5. knorretje26

12 aug 2015
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee huisarts wou dan eerst urine onderzoek en bloed test doen die bleken afgelopen vrijdag goed en volgens de test niet zwanger. Nu vanmorgen een gynaecologisch onderzoek gedaan zag er goed uit allemaal alleen baarmoedermond was verkleurd. Moet nu dus echo maken om evt poliepen uit te sluiten. Wel vertelde ze er nu bij dat een test pas met 5 weken positief testen test is vorige week dinsdag (eind van de middag gedaan)
    Dus weet nog net zoveel helaas

6. knorretje26

12 aug 2015
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee weet ook nog niet zeker of 8 augustus een menstruatie was off een innestelingsbloeding. Maar vanwege die laatste " menstruatie " wou ze toch dat onderzoek wel vast doen. En normaal gezien moet ik 7 september weer mijn regels hebben. :(

7. knorretje26

12 aug 2015
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmiddag uitslag van de echo gehad hier was niks op te vinden of te zien. Alles was. Goed volgens de ha.alleen de klachten zijn helaas niet afgenomen. Dus maar weer ff afwachten en morgen ha bellen wat nu verder.

8. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Er was dus niks te vinden op je baarmoeder? Kon die verkleuring niet iets anders zijn, of op iets anders duiden?

Wat zijn op dit moment je klachten?

9. knorretje26

12 aug 2015
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja alleen bij gynaecologisch onderzoek dat baarmoedermond verkleurt was. Dit kon duiden op poliepen vandaar ook de echo. Had wel gevraagd wat het nog meer kon zijn die verkleuring kon ook duiden op zwangerschap maar dieptes bij huisarts was negatief.

Klachten zijn sinds ca begin augustus
    drukkend gevoel in onderbuik / rug
    Snel moe ( meer als normaal )
    Moeien benen
    Snel hoofdpijn vanmiddag ook ff letters vaag zien
    Heb volgens huisarts best veel vloed bij baarmoeder( afgelopen zaterdag zelf witte " klonten" in wc
    Vlagen misselijk ( dit wordt al iets minder vaak en hevig)
    En dan die rare " menstruatie " waar ik dit topic voor geopend heb.
    Opgeblazen gevoel ( kan buik op dat moment ook niet uitzetten zonder dat ik last van maag / misselijk wordt)

10. knorretje26

12 aug 2015
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja en best veel rommelend darmen ( dacht eerst dat dit Door solecosan kwam) dit kreeg ik voor de pijn in mn maag maar ben daar nu bijna 2 weken mee gestopt maar blijf rommelen. Heb daar nooit last van zelf niet als ik honger heb. En laatste paar dagen goede stoelgang. Maar die stoelgang kunnen bij mij de spanningen zijn. Maar normaal zit ik soms half uur op wc om in lasting kwijt te raken en soms 1 in de paar dagen

11. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Moeilijk. Het zou toch ergens weg moeten komen. Ik zou er zeker wel op aandringen dat ze gaan onderzoeken wat het is. Sterkte!

12. knorretje26

12 aug 2015
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Dank je vanmorgen maar weer huisarts gebeld mag maandag ochtend erheen.

13. knorretje26

12 aug 2015
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    even weer een udate maandag 31 augustus weer naar huisarts geweest, sindsdien heb ik af en toe zulke prikkende brandende ogen dat de tranen over mn wangen rollen, maar goed ik mog door naar gyneacoloog, gelijk gebeld kon daar gisteren terecht ( mooi dan had ik ook mn menstruatie weer achter de rug moeten hebben of juist overtijd) had precies op de 8e weer mn menstruatie en weer net zo'n korte en vage als in augustus, maar goed in wendige echo gehad, alles zag er mooi glad uit, rechter eierstok was niet te vinden, linker zag ie een cyste zitten van 2 bij 1, maar dit kon ook komen dat mn ei aan het groeien was en binnenkort springt zei hij, maar daar konden mijn klachten niet vandaan komen. heb gelijk aangehaald dat ik al tijd lang groenige afscheiding uit mijn tepels heb maar dat deze ook ineens minder werd en lichter van kleur ( van donker groen naar nu ineens wittige (moedermelk) kleur, daar deed hij vrij luchtig over zo van je loopt er al aantal jaren mee dus zal wel goed zitten, gelijk maar een uitstrijkje laten doen en hij wou een soa test doen want dat kan ook buikpijn geven ( al 10 jaar relatie met huidige vriend en kind samen) hier krijgen we pas eind september de uitslag van binnen, klachten heb ik overigens nog steeds regelmatig, en nog wat klachten / rare dingetjes erbij gekregen

en tja over de menstruatie zegt ie dan gewoon ach ja dat kan door iets hormonaals komen, toen werd ik dus beetje boos van ja dat zou kunnen alleen wel raar dat het toevallig tegelijk met deze klachten komt. maar daar had ie verder ook geen verklaring voor omdat alles er verder goed uitzag.

Deel Deze Pagina