wel of niet?

Discussion in 'Zwanger worden' started by weegschaal72, Jan 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

Jan 16, 2013
    597
    0
    0
    hallo allemaal,

kan mij iemand enigzins meer duidelijkheid verschaffen wat betreft mijn vraag????

Mijn vriend en ik willen graag nog een kindje en ik ben een mama van 40 jaar en we hebben al 5 kinderen, de jongste is nu 9 mnd. afgelopen maand zijn we aan het klussen gegaan, ik had ook symptomen (dacht ik) en heb bij het kruidvat 2 testen voor 5 euro gekocht maar 1e negatief. ik werd ineens 4 dagen voor mijn NOD ongesteld. Iets wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt want ik ben iemand die precies 28 dagen heeft in de cyclus. Zondag was mijn laatste dag. Nu 2 dagen niets en ineens roze/bruinige afscheiding. Niet veel, enkel met vegen eigenlijk. Ik heb vanmoren de 2e test gedaan en die gaf een vaag resultaat. hij lichtte niet binnen de 5 min. op maar iets later, daarvoor was het een ja/nee antwoord (nu weet ik dat van die testen dat het bij mij langer duurt eer ze oplichten) maar ik werd nóg onzekerder van dat resultaat en heb me de predictor gekocht en die gaf me een negatieve uitslag. Wie heeft in het begin van de zwangerschap ook een (innestelings)bloeding gehad of een soortgelijke ervaring gehad? Ik heb nog nooit eerder zoiets gehad en heb wel symptomen zoals sterkere reuk (dingen die me ineens tegenstaan), vermoeider, gevoelige borsten en zelfs melkproductie terwijl ik geen bv heb gegeven)hoofdpijn, krampjes in onderbuik en een vermoeid gevoel in de rug. Ondanks dat ik een ervaren mama ben en zou moeten weten wat te voelen, word ik hier alleen maar onzeker van en zelfs een beetje bang:( wie kent zich in mijn verhaal terug ????

groetjes van een onzekere weegschaal.

2. anlis

anlis Lid

Jan 14, 2013
    12
    0
    1
    volgens mij zijn de testen van kv een stuk gevoeliger dan die van predictor, ik zou zeggen over een dag of 2 weer testen?

3. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

Nov 25, 2012
    1,211
    7
    38
    Ik zou inderdaad over een paar dagen weer testen. Heb wel meer gehoord dat die van de kruidvat een stuk gevoeliger zijn.

4. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

Jan 16, 2013
    597
    0
    0
    ik weet niet hoe ik een foto kan posten maar heb er een gemaakt van de kv test (alleen lijkt het testresultaatlijntje te zijn uitgelopen) weet iemand of er hier foto's geplakt kunnen worden, dan kunnen jullie misschien oordelen?

5. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Als je op "plaats reactie" klikt en dan daar op het paperclipje dan kan je hem op die manier uploaden en her neerzetten.

6. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    klik op plaats reactie...
    dan iets naar onder scrollen en klikken op beheer bijlagen..
    selecteer een bijlage vanuit je computer
    klik op uloaden en wachten tot hij echt klaar is.
    daarna kun je de foto plaatsen

hoop dat het zo lukt, ben wel benieuwd!
    op naar nr 6 ;) leuk zon groot gezin!

7. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

Jan 16, 2013
    597
    0
    0
    ik hoop dat het uploaden goed is gegaan, dank je wel voor jullie hulp Esther en Rica:)!
    @ Rica, ik geloof dat ik jou ook mag feliciteren met je zwangerschap !!!!!
    Geniet er lekker van en jaaaaaaaaa een groot gezin is leuk!!!!

Attached Files:

• 018.jpg
      018.jpg
      File size:
      33.9 KB
      Views:
      38
  8. mammiesam

mammiesam Actief lid

Dec 11, 2012
    193
    0
    0
    Misschien moet je wat water bij de test doen....

9. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Je test is zo niet te beoordelen meis. Ff drupje water erbij en dan een foto plaatsen.

10. Kim11

Kim11 VIP lid

Mar 23, 2011
    5,960
    178
    63
    Ik zou even een testje van Testpoint doen. (etos)

11. dkh

dkh Actief lid

Nov 18, 2010
    479
    0
    16
    Ik zie toch echt 2 streepjes :)

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Sorry maar deze test mag op geen enkele manier als positief beschouwd worden!:$
    Hoe kun je nu zeggen dat je 2 strepen ziet:(

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Inderdaad. Lijkt wel alsof er teveel urine is gebruikt ofzo.

Even vier drupjes water erbij in doen. Blijft er dan een mooi en goed streepje staan, dan is kans op zwangerschap aanwezig.
    Trekt het streepje weg, dan is de test negatief helaas.

Over een paar dagen de test weer herhalen. En dan niet teveel urine gebruiken (mocht je dat per abuis hebben gedaan.)

14. Kim11

Kim11 VIP lid

Mar 23, 2011
    5,960
    178
    63
    Ik denk dat er juist te weinig is gebruikt e dat t doorlopen gewoon halverwege is gestopt.

15. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

Jan 16, 2013
    597
    0
    0
    hoihoi,

Bedankt voor jullie reacties. Ik kan er zelf ook geen touw aan vastknopen, wel/niet (uitgelopen inkt????) maar kan ik een dag later nog een paar druppels water bijdoen? Had er nog nooit van gehoord eerlijk gezegd;).

groetjes, Weegschaal

16. Seit

Seit Fanatiek lid

Feb 12, 2011
    1,996
    0
    0
    Geldrop
    Doe de test over 2 dagen nog een keer en houdt je aan de aantal druppels urine,zoals in de gebruiksaanwijzing staan aangegeven.
    Succes! :)

17. mammiesam

mammiesam Actief lid

Dec 11, 2012
    193
    0
    0
    ja dan gaat de gele kleur weg...als er dan een streepje staat 'kan' het positief zijn...maar dan nog zou ik over een paar dagen weer een test doen!

18. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

Jan 16, 2013
    597
    0
    0
    Heb een paar druppeltjes water erbij gedaan. het gele trok idd weg maar er staat nog steeds een klein, scheef streepje, alhoewel ik nu vermoed dat het uitgelopen inkt is.
    Vandaag nog geen nieuwe test kunnen halen, hier heeft de (buik)griep toegeslagen bij een van onze kids, dus ik denk niet dat ik er vandaag de kans voor krijg om er een te halen. De gekleurde (roze/bruinige) afscheiding was gisterenavond al gestopt, was achteraf niet eens de moeite waard om een maandverbandje te dragen, had het makkelijk met een inlegkruisje kunnen doen.
    Ik vind het wel fijn dat er zoveel lieve mensen zijn die mee proberen te denken, thanks:)

groetjes van weegschaal!

19. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

Jan 16, 2013
    597
    0
    0
    Heb inmiddels een nieuwe test gedaan en die was toch negatief!
    Na ja.....op naar de volgende ronde :)

Share This Page