Vaginisme en zwanger worden? Wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rosaliee, 16 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosaliee

Rosaliee Lid

27 nov 2013
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb me hele leven lang last van vaginisme, ben hiervoor ook al in behandeling bij de bekkenfysio, alleen ik wil graag weten of er hier mensen zijn die ook vaginisme hebben en zwanger zijn geworden met zelfinseminatie,

Ik ben heel erg bang dat als zelfinseminatie niet lukt ik bijvoorbeeld geen iui of ivf kan doen omdat niks in mijn vagina kan, ik merk ook bij de fysio dat het allemaal geen zin heeft, ik moet me er bij neerleggen dat er waarschijnlijk nooit iets in mijn vagina kan:x ik ben sl 5 jasr getrouwd en me man die wilt ook graag kinderen en de tijd dringt,

Hij is altijd heel begripvol geweest maar ik ben bang dat hij me ooit zal verlaten,

Wie o wie kan mij helpen? en wie heeft er goede tips voor mij om zwanger te worden of om toch van mijn vaginisme af te komen?

2. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Ik heb er zelf geen ervaring mee en weet er ook niet veel vanaf, maar het eerste wat in mijn opkwam toen ik las dat vaginisme komt doordat je je spieren te hard aanspant was een verdoving of spierverslapper.. Maar als dat zou werken hadden de dokters het vast al wel geprobeerd.. Heel erg lastig! Heb je ook moeite met bv je eigen vinger?

3. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
  4. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
  5. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    In het lumc en maastricht zit een poli hiervoor. Daar zitten gyns die je er met een,weekje vanaf helpen :) heb het zelf ook gedaan.

Deel Deze Pagina