Ongesteld of innesteling

Discussion in 'Zwanger worden' started by brusje, Jun 23, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brusje

brusje Fanatiek lid

Dec 26, 2008
    2,625
    241
    63
    Ik dacht ik deel mijn ervaring, omdat ik dit nog nooit heb meegemaakt. Ik heb hiervoor(niet allemaal achter elkaar) miskramen gehad waarbij ik om en nabij begon te bloeden met 8 weken.
    Het verloop van de miskramen waren ongeveer hetzelfde. Na een week verloor ik alles en na die week was ik klaar met bloeden en na twee weken weer was ik ongesteld, heftig en een dag pijnlijk.

Dit is nieuw, de positieve test met 4 weken is nieuw, het rose verlies is nieuw en een waardeloze menstruatie is nieuw. Ik deel mijn ervaring. En ik zeg niet ik ben zwanger, ik zeg wat gaande is en wat er gezegd is. Ook mijn verloskundige zegt niet je bent zwanger, maar ze kan niks zien op een echo als ik wel zwanger ben en ik wil het niet weten en dat het mis gaat de dag erna. Daarom pas met 6 weken.
    Ik dacht dat ik alsnog ongesteld ging worden en schoof die posieve test aan de kant, inclusief het rose verlies van ok raar lichaam. Maar dit is geen menstruatie. Het deed geen zeer en het was zga geen bloed.
    Ik weet het kan van alles betekenen.
    Ben teleurgesteld in de reacties en ben niet meer van plan om updates te geven als ervaring voor misschien iemand anders.
    We gaan er gewoon vanuit dat ik een rare menstratie heb gehad.

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Spannend maak je het weer!!
    Ik heb vorige week op 8 of 9 dpo positief getest en beetje bloedverlies gehad. Na de positieve zwangerschapstest niets meer.

Ik heb bij mijn dochter ook 5 weken op en aan bloedverlies gehad, het is dus gewoon afwachten.
    Ik hoop dat je testen oplopen (of knallen ze al ?) En je volgende week terecht kan voor een echo.

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
  4. Logan

Logan Niet meer actief

Hoe gaat het nu?

5. Mamamiess

Mamamiess Lid

Jul 18, 2015
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit kan zeer zeker mijn vriendin had dit ook! En meis ben je zwanger?

Share This Page