Hi dames! Ik heb vraagje.. Ik en mijn man zijn lang bezig met zwanger worden, maar moet jullie eerlijk zeggen dat ik en mijn man pas vorige maand echt serieus met ovulatie testen zijn begonnen. Mijn laatste menstruatie was op 7 oktober. Tot de dag van vandaag ben ik nog steeds niet ongesteld geworden, normaal is mijn cyclus 26/27.. En vandaag is mijn cyclus 35 dagen en weet natuurlijk niet wanneer ongesteld weer word en straks gaat het zelfs naar de 40 toe.. Ik vind het echt apart want dit is nooit gebeurd bij mij alleen vorige jaar maar die cyclus duurde nooit zo lang als nu.. Ik heb test gebruikt en die van de clearblue zag je een kleine plusje heel vaag.(heb er zelfs een topic over geopend) maar goed ik dacht als ik 2 dagen wacht dan zal de test vast donkerder worden maar heb kV test gebruikt en hij was erg wit en je zag geen streepje.. Terwijl iedereen zegt dat ze erg gevoelig zijn.. Maar goed ik ga er gewoon nu van uit dat ik niet zwanger bent, wat ik natuurlijk heel erg jammer vind maar ik wil me alvast goed voorbereiden voor mijn volgende cyclus met Temp.. Ik heb dat nooit gedaan en dacht ovulatietesten kopen en tempen erbij.. Nu vraag ik me af hoe dat eigenlijk in zijn werk gaat met tempen.. Jullie kunnen uiteraard ook jullie mening geven over mijn cyclus en heeft ooit iemand van jullie dit meegemaakt? & uiteindelijk zwanger? Of iets anders.. Alvast bedankt lieve meiden ❤️❤️❤️
hoi Fouziya. Wat vervelend he zo een lange cyclus ineens. Ik heb sinds 2 maanden ook ineens een lange cyclus (altijd 28 dagen). Ik zit nu op dag 33. Ik denk dat mijn eisprong op 2 november is geweest dus zal mijn menstruatie hopelijk 16 november komen. Wij willen dan vanaf volgende cyclus voor een kindje gaan. Heel veel success. Hoop dat je menstruatie snel zal komen zodat je naar je volgende ronde kunt. Als je wilt gaan tempen kun je dat het beste elke ochtend voor het opstaan op hetzelfde tijdstip doen. Groetjes.
Hi dames vanochtend een beetje bruin verlies en een beetje roze kleur.. Menstruatie is vandaag begonnen.. Had een lange tijd geleden ook een lange cyclus en precies even lang als nu, 10 dagen overtijd en precies op de 10e dag mijn menstruatie.. Ik zal absoluut niet stoppen met zwanger worden enz.. Maar ik wil me proberen te ontspannen en me richten op mijn gezondheid. Ik heb een overgewicht en weet dat dat vast ook mee te maken heeft dat het nog niet raak is.. Ik heb zelfs een hometrainer gehaald om dagelijks te sporten en gezond eten.. Tips zijn altijd welkom😘 @blabla het is inderdaad vervelend..
Hey Fouziya, Vervelend dat je cyclus langer duurde dan je gewend bent. Maar nu je ongesteld bent geworden kan je beginnen met de volgende ronde en tempraturen. Ik ben deze maand zelf ook begonnen met tempraturen en gebruik al veel langer de OVU testen. Mijn ei sprong komt eigenlijk bijna altijd exact 2 weken na mijn mensturatie. Dit is nu ook bevestigd met tempraturen. Dag na mijn ei was mijn temperatuur met 0.04 gestegen. Dus ik zou morgenochtend beginnen met temperaturen, elke dag rond zelfde tijdstip , dus zet je wekker. Ook als je niet hoeft op te staan. Ik hou alles bij in een app, Mijn Kalender, heel handig. Succes! liefs, Safoura
Je heb nu de zekerheid en natuurlijk vervelend dat het niet raak was, maar wie weet volgende rond. Zoals je zei je minder op concentreren op het zwanger willen worden. Gun iedereen een kind ...