Ongesteld of innestelingsbloeding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kiet, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lien123

lien123 Niet meer actief

Kiet:
    oh balen! Maar het kan nog he, misschien duurt het even voordat je hcg aanmaakt....spannend hoor

2. ecila1982

ecila1982 Actief lid

19 jul 2009
    207
    0
    0
    office manager
    Katwijk a/z
    Kiet, ik zal voor je duimen dat de ongi weg blijft!

3. k2tjuh

k2tjuh Lid

13 apr 2011
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog een test liggen wacht tot het weekeind met de volgende test mocht die eveneens negatief aangeven ga ik de test van de kruidvat halen bedankt voor de tip. Gebruik nu clear bleu dacht dat dat ook wel een goed merk zou zijn

4. ecila1982

ecila1982 Actief lid

19 jul 2009
    207
    0
    0
    office manager
    Katwijk a/z
    De testen van Kruitvat heb ik echt als zeer positief ervaren en geven wat eerder positief aan dan de andere testen. Zou het zeker proberen ;)

5. k2tjuh

k2tjuh Lid

13 apr 2011
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke het is dat er bij mij in het dorp geen kruidvat zit anders had ik denk ik toch wel gelijk gegaan, wil het graag weten

6. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63

12 dagen na je eisprong ongesteld worden is toch heel normaal? Jij zit dan op dag 17 dan,..

Maar laten we hopen dat het toch wel zo is.

7. Assepoes84

Assepoes84 Niet meer actief

Hoii
    Ik had ook mijn eisprong rond de 28e en had vanaf maandag bruine afscheiding..
    Gisteravond een testje gedaan die was heeeeeel licht, vanochtend nog een en die was nog steeds licht, maar wel een streep te zien!! Van de kruidvat ook!
    Succes!!

8. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Al drie keer een berichtje getypt, maar telkens loopt de pc vast.,....grrrr...

Ik heb sinds dinsdag lichtbruin bloedverlies. Zeer weinig overigens. Nu zijn mijn cyclussen niet echt heel regelmatig. (40, 70, 32 dagen). Dus ik kan niet zo goed zeggen wanneer ik precies ongesteld zou moeten worden.
    Nu kreeg ik dus op dag 49 van mijn cyclus dit bloedverlies... dus ik dacht: "He daar komt mijn menstruatie aan". Echter e.e.a. is nu (twee dagen later) al vrijwel opgehouden. Qua hoeveelheid lijkt het helemaal niet op mijn menstruatie...... Vreemd.....

9. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant

Al een testje gewaagd? Klinkt idd vreemd :cool:....

10. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja afgelopen maandag heb ik getest (dag voordat dit lichte bloedverlies begon) en die was negatief....

11. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat bloedverlies van mij is nu echt helemaal niet meer te volgen. Dinsdag begon het. Tot woensdagavond, toen stopte het. Donderdagavond begon het opnieuw. En vanochtend was het weer opgehouden :(

Ik weet nu niet of ik met mijn cyclus opnieuw moet gaan tellen en dit nu als mijn nieuwe cyclus moet zien.... of moet ik nog steeds vanaf mijn laatste ongesteldheid blijven tellen.... Lastig. In het laatste geval zit ik nu op dag 52...

12. lien123

lien123 Niet meer actief

Dat had ik vorige week ook! Precies hetzelfde, zaterdag begon het, zondag was het weg, pas 's avonds begon het weer. Heeft 5 dagen geduurd voordat het doorzette, echt heel raar, alles bij elkaar ben ik geloof ik 10 dagen ongi geweest. Ik tel nu toch maar gewoon de eerste dag van de bloeding als dag 1 van de cyclus.

13. Sam1

Sam1 Lid

15 apr 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey iedereen

Was hier zo een beetje aan het meevolgen maar nu heb ik toch ook eens een vraagje over die innesteling hoor.
    Misschien kennen jullie er wel iets meer van dan ik :)
    Men vriend en ik proberen nu al 11 maanden om zwanger te worden. zonder succes :s
    Maar deze maand is er toch iets aan de hand.
    Moest normaal ongesteld worden op 09/04.
    Die dag heb ik idd een heeeeel klein beetje bloed verlies gehad maar ik spreek hier echt maar over enkele druppeltjes. En de kleur van het bloed was veel lichter dan normaal.. eerder Roze en ook een beetje slijmerig.
    Ik dacht dat dit gewoon de voorbode was van men ongesteldheid maar ondertussen zijn we 15/04 en niets meer gezien. Het is daar bij gebleven. Dit kan nu toch onmogelijk mijn ongesteldheid geweest zijn? Lijkt dit dan op een innestelingsbloeding of hou ik mezelf voor de gek? :)
    Zou leuk zijn om eens iemand anders zijn gedacht hier over te horen.

14. Sam1

Sam1 Lid

15 apr 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen reacties? :)

15. lien123

lien123 Niet meer actief

heb je al een test gedaan? Zou idd heel goed innestelingsbloeding kunnen zijn geweest.

16. Sam1

Sam1 Lid

15 apr 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey
    Hmmmm nee nog geen test gedaan. Beeje bang voor het resultaat denk ik. Maar ja zal het miss toch maar beter een keertje doen e :p

17. lien123

lien123 Niet meer actief

Ja testen!! Daar zijn we hier dol op. Heb je kruidvat 2v5 euro in huis? Succes!

18. Sam1

Sam1 Lid

15 apr 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm nee niet in huis.. morgen naar de winkel dus!!!:D
    ben benieuwd

19. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    hey sam1 ik heb precies het zelfde 10/4 een mini beetje roze achtige slijm gedoe gehad en buikpijn dus dacht nu komt mn ongi mr nee hoor tot nu toe niks had van de week getest mr daar was niks op te zien dus morgen ochtend nog een poging.. mjha stel dat het de innesteling is dan was 13/4 natuurlijk te vroeg om te testen.. dus ff afwachten morgen.. wanneer ga jij testen?

20. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    oh sorry zie dat ik 10/4 had getypt dit moet 11/4 zijn ;)maar zou eigenlijk 12/4 ongi moeten worden maar tot nu toe niks..

Deel Deze Pagina