Ongesteld of innestelingsbloeding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kiet, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    succes met testen morgen voor de gene die gaan testen:D

2. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Blijkbaar was het een gewone menstruatie, want de test was een duidelijke nee. Ach, dan weten we dat nu dan ook zeker, gaan we gewoon nu starten met een week klussen :p!

3. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    balen miewie:(succes met klussen;)

4. Linda250388

Linda250388 Actief lid

18 apr 2011
    123
    0
    0
    NULL
    dordrecht
    Hoi dames,

ik heb even een vraagje ben op 11-04 ongsteld geworden na een cyclus van 27 dagen( ter info ong 12 maart gestop met pil)
    Die ochtend had ik mooi rood bloed dus was al heel blij dat ik gelijk met regelmaat ongsteld was, maar nu was ik er de volgende dag 's avonds alweer bijna vanaf...
    Toen dacht ik van zal er bij horen.. was wel hevigere bloeding als tijdens de pil.
    Maar nu had ik vandaag dus een slijmerig bloed draadje aan mn wc-papier en onderbroek.
    Weet iemand wat dit is? of is het gewoon een achtergebleven stukje haha

Groetjes

5. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    kan misschien een beetje oud bloed zijn? miss is je lijf nog aan het ontpillen? weet het ook niet zo goed hoor

6. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ik denk oud bloed.

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ohjee dit topic had ik niet moeten lezen! Nu krijg ik weer wat hoop hahaha..

Vorige maand met de nuvaring gestopt, heb deze 6 maanden gebruikt. Toen ik met de pil stopte duurde het 51 dagen voordat ik ongi werd.

Afgelopen vrijdag was het dag 28 en er was geen ongi te bekennen. Afgelopen dinsdagochtend 2 druppels en over de rest van de dag weinig te zien, had een tampon in gedaan maar die was gewoon schoon. S'avonds maar gestopt met een tampon te gebruiken en tot op heden geen bloed te zien. Ga zometeen een test halen omdat ik er helemaal gek van wordt!!!! Het lijkt me geen innesteling aangezien het al dag 34 is maar het lijkt me ook geen ongi..

8. Linda250388

Linda250388 Actief lid

18 apr 2011
    123
    0
    0
    NULL
    dordrecht
    ja ik denk inderdaad dat het ook gewoon oud bloed is geweest:)

@lt20 als je twijfelt gewoon een testje doen, anders blijf je er maar mee bezig....en ik hoop natuurlijk voor je dat hij positief is...nou succes

9. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    lt20 al getest?

10. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Helaas, de test was negatief!

De hele dag geen bloed te bekennen en nu net een heel klein beetje.. Ik ga er maar vanuit dat ik ongi ben.. Volgende maand meer geluk :)..

@ Twinny; ik lees dat je al 10 dagen overtijd bent... Tot op heden negatieve testen gehad?

11. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    jammer zeg:( jha ik heb alleen maar nega testen gehad gelukkig geen bloed hier;)

12. Sam1

Sam1 Lid

15 apr 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hej Twinny en alle anderen
    Al even geleden maar kom men verhaal hier ff updaten e :D
    Dus tot op vandaag nog steeds geen echte ongesteldheid heb dan vanmiddag nog maar eens een test geprobeerd en.. ik geloof het zelf bijna ni.. maar hij was positief!! =)
    Uit ongeloof ben ik dan snel nog zo'n clearblue gaan halen en die was ook positief volgens dat ding ben ik al meer dan 5 weken zwanger. :D Volgende week woensdag mag ik voor het eerst naar de gynaecoloog!

13. Sam1

Sam1 Lid

15 apr 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    En hoe gaat het eigenlijk bij jou twinny want in al men enthousiasme vergeet ik dat nog te vragen :)

14. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    sam jeeeh:D wat super voor je!!
    hier helaas toch ongi geworden:( me cyclus is toch wat in de war dan.. mjhaaa hop nr de volgende ronde ongi bijna over:D

15. me83

me83 Niet meer actief

hoi allemaal ik wil me graag even bij het gesprek voegen ...na mijn eerste echte ongi na het stoppen met de pil heb ik in de week dat ik normaal een ei zou hebben ook soms wat bruin verlies gehad...de ene dag wel en andere dag niet.. heel vaag.. lees dat er hier meer zijn die dat hebben of gehad hebben..

ik ben nu uitgegaan van een 28 daagse cyclus... mijn vorige was 65 dagen voor me ongi..heb nog geen ovu testen gedaan maar in en rond de week van de eisprong veel geklust..hopen natuurlijk dat het raak is maar weet niet of het meer met je eisprong te maken heeft of dat het een innesteling kan zijn want volgens mij duurt dat wat langer ?

sam gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! geniet er lekker van!:D

Deel Deze Pagina