Icsi tp. Ervaring?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Peet12, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peet12

Peet12 Lid

17 dec 2011
    63
    0
    6
    NULL
    NULL
    Heb donderdag een tp gehad. Zit nu pas op wachtdag 3. Had vanaf de eerste dag al krampen en steken in me onderbuik. Maar heb sinds vandaag zo'n opgezwollen buik? Heeft iemand hier ervaring mee?

2. carlaaa

carlaaa Actief lid

18 nov 2012
    354
    27
    28
    Ik had precies hetzelfde...maar dan ruim 7 dagen na de tp. En heb het nu af en toe nog! Maar dat is niet erg, hoort erbij.

Hoop voor jou dat het raak is! Bij mij waren de krampen een zwangerschap...

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Een opgezwollen buik en buikpijn kunnen een teken zijn van OHSS, het overstimulatie-syndroom. Kom je ook in kilo's aan? OHSS komt vaak opzetten na de punctie en/of terugplaatsing. Ik zou voor de zekerheid morgen het ziekenhuis even bellen om te overleggen. Succes!

4. Suzzel

Suzzel Lid

25 mei 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ook ik had er beide keren na de tp last van. Wel opletten voor eventuele overstimulatie, maar dat zullen ze je in het ziekenhuis ook vast wel gezegd hebben. Hopelijk blijft jullie Emmy goed plakken!

5. D80

D80 Lid

2 feb 2009
    13
    0
    0
    Klinkt inderdaad als overstimulatie. Er gebeurt natuurlijk ook heel wat in je lijf. Het advies aan mij was: veeel water drinken 3 liter per dag en rustig aan doen. Niet sporten of tillen ivm mogelijk draaien van je eierstokken. Succes!!!

Deel Deze Pagina