Symptomen...Wanneer testen??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sappie86, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Hej ladies!!

Ojee daar is er weer één zullen jullie wel denken...
    En ja hoor hier is er weer één... Ik weet niet wanneer ik kan testen...
    Op 28-09 mijn ovulatie gehad.. 's middags steken in m'n zij... rond 18.00 een positieve ovulatietest..
    Sinds een paar dagen heb ik last van krampjes en steekjes in m'n buik, net of ik ongesteld moet worden maar dat is pas zondag.. hmmzz raar..:(
    Gisteren was het zelfs zo dat ik heel de dag dacht dat ik moest poepen maar elke keer lukte het niet...
    sorry voor de details.. Nu vandaag weer steekjes in m'n liezen en een 'trekkerig gevoel' in m'n buik...

Nu komt het.. Volgens mijn banner kan ik zondag testen.. volgens FF pas volgende week woensdag.. Op sommige sites staat 14 dagen na de ovulatie en op de anderen staat weer 14 dagen na mogelijke innesteling..
    Ik weet t niet meer, kan door de bomen t bos niet meer zien..:$

Wie kan me helpen??

(oja even off the record.. ik heb uit testdrang een ovulatietest gedaan vanavond... ineens een streepje.. wel lichter dan de teststreep maar na mijn ovulatie heb ik altijd omo-wit...)

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Normaal gesproken 14 dagen na je eisprong :)

3. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Is dat ook als je een LF hebt van 11/12 dagen??

4. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Sommigen testen positief 10 dagen na NOD.
    Dus als je niet kan wachten, zou ik morgenochtend een testje doen, met de Kruidvat tests!
    Succes hoor.

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Huh morgen zit Sappie pas op 7 DPO? Dat lijkt me wat vroeg.
    @ sappie Ik zou toch tot zaterdag wachten met een 1e test

6. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Ik wilde eigenlijk as zondag een test doen, maar ik wist niet of dat kon.. Kan dus wel?

7. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    hier 14 dgn na ei getest (gaan voor zover ik weet alle testen ook vanuit qua hcg opbouw)
    kv 2 voor 5 euro zijn blijkbaar het gevoeligste en kunnen dan ook al vanaf 10 dgn na ei, geeft dan trouwens niet altijd een streep bij zwangerschap, ligt echt helemaal aan je eigen hcg opbouw.
    succes!

8. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Ik had op 11 DPO (dagen na ei) al een knaltest. Dat was een dag voor mijn NOD

9. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Ik zit 5 dagen voor nod en testte vanmorgen met een extra gevoelige test (volgens beschrijving vanaf 6 dagen voor nod mogelijk) van zwanger enkids, maar negatief. Terwijl ik van alles voel, misselijk, borsten etc, dus heb zelf vermoeden dat ik zwanger ben. Nu dus enorme teleurstelling, maar aan de andere kant hoeft het ook nog niets te zeggen. k wacht nu maar tot mijn nod om te zien wat er gebeurd. Toverwoord is en blijft geduld.

10. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Hey, herkenbaar, ik ben ook erg misselijk en mega pijn in.borsten. ook enorm moe, maar dat kom miss ook door de lange nachten.....ik vind t lastig hoe en waneer ik kan testen. Iemand een tip voor mij ?
    Succes tiopicstarter !

11. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    oke ik doe de test as zondagmorgen wel... heb ook niet echt zo'n testdrang als vorige maand hoor.. kan best wachten tot zondag..

Herkennen jullie trouwens de 'symptomen' die ik heb??

12. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    pas 2 de ronde.. het kan natuurlijk raak zijn, maar moet nbekennen zelf de eerst 3 rondes ook last te hebben gehad van allerhande kwaaltjes, die nergens op uit liepen.. ja.. op ontpillenm! Ik hoop dat je posi test!!

Deel Deze Pagina