Ongesteld of niet? Veel onzekerheid, help!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 1982Eva, 3 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    #1 1982Eva, 3 jun 2016
    Laatst bewerkt: 3 jun 2016
    :(Hoe kun je hier nu over twijfelen zou je zeggen.... Maar toch :(

Ik ben nu in de 6e ronde voor baby2. Ben bij baby1 zwanger geworden met PCOS, net voor ik met Clomid zou beginnen. Had erg lange cycli (want PCOS) maar wel altijd een mooie luteale fase van 11 of 12 dagen.

Sinds ik weer zwanger probeer te worden, is dat altijd maar een dag of 8. Erg kort dus. Deze ronde én die ervoor heb ik al vanaf 2 dagen na de eisprong elke dag een beetje bloedverlies. Bruin bloed met 'sliertjes' (sorry) maar ook rood; wel alleen bij naar de wc gaan. Heb nog geen tampon nodig gehad, om het even concreet te maken (en nogmaals sorry).

Eerder had ik ook al wel wat bloedverlies voor ongesteldheid, maar brak het wel op een dag echt duidelijk door zodat ik écht geen twijfel had. Buikpijn etc. Nu niks van dat alles.

Inmiddels 9 dpo en het zet niet door. Gisteren negatief getest. Zwanger lijkt me ook totaal onmogelijk, want al met al toch elke dag wat bloed en stolsels enzo, dus dan is zo'n eicel allang 'weggespoeld' zou ik zeggen...?

Ik ga komende ronde beginnen met Clomid en wil dus heel graag weten wat de eerste cyclusdag is, omdat dat bepaald wanneer ik mag beginnen. Maar als je helemaal geen tampon nodig hebt, telt elke dag een beetje bloed toch niet als menstruatie lijkt mij? Zijn er anderen bij wie het ook zo langzaam 'op gang kwam'?

Nou iedere ervaring of geruststelling is welkom, ik ben zoooo gefrustreerd door mn lichaam, nu heb ik die Clomid in huis en ben ik er klaar voor en nu word ik ineens niet meer normaal ongesteld. Superveel dank voor het reageren vast, ben al blij dat er een plek is om dit even te delen :)

2. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Wat naar! Misschien spotting?? Anders nog even paar dagen aankijken of de gynaecoloog raadplegen? Wellicht dat zij met echo of zo kunnen zien waar in de cyclus je zit. Dan heb je in elk geval zekerheid

Heel veel succes!

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Lijkt wel alsof je progesterongehalte (wat je van nature aanmaakt na eisprong) te laag is ofzo. Waardoor je baarmoederslijmvlies niet goed opbouwd na eisprong en je dus snel na eisprong bloedingen krijgt.
    Je kunt daar op laten prikken via je gynaecoloog.

4. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Dankjewel - zoiets denk ik zelf idd ook! Ik word daarom op cyclusdag 3 ook geprikt. Maar helaas brengt ook dat me weer terug bij de vraag waar ik nu tegenaan loop: waaneer is het cyclusdag 1 ?? :(;)

Denk inderdaad dat als het over paar dagen nog niet is doorgebroken, ik het ziekenhuis maar gewoon bel...

Deel Deze Pagina