ongesteld of niet.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vlinder78, 13 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    @ naomi32... Balen meis, weet hoe je voelt.

Wanneer is jou NOD? Als jij ook een cyclus hebt van 28/29 dgn lopen we weer gelijk... (hoef ik m'n hubbie niet continu lastig te vallen met alle kwaaltjes hihi ;) ) Succes en hou me maar op de hoogte
    Dikke knuf Daantje

2. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    Ik ben vanmorgen ongesteld geworden! ik heb een cyclus van 35 dagen dus we lopen neit helemaal gelijk maar waarschijnlijk onze kwaaltjes en klusdagen wel overlappen! Ik hou je idd op de hoogte is wel fijn idd hahahha dat ik mijn hubbie niet gek hoef te maken!

( duurt wel lang he, nog 21 dagen voor mijn eisprong, dus over 14 dagen weer gaan klussen!)

groetjess

3. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Kom er steeds meer achter dat ik echt wel in m'n handjes mag klappen met m'n 28/29 dgn!
    Ik vond 12 dgn wachten nog wel zo lang maare.. je hebt altijd baas boven baas: ;) 21 dgn, meis, ik leef met je mee...

Enne, over 14 dgn pas klussen, weet niet of ik het zo lang zou vol houden hoor ;) ;).

Dikke knuf daantje

4. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    hahaha , we zullen wel eerder gaan oefenene hoor, maar over 14 dagen ga ik extra maatregelen treffen hahaha, lekker romantisch met een kussen eronder daarna en benen in de lucht!

5. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Nou m'n ongi was deze keer veel minder als de vorige keren, ondanks dat ik een week overtijd was :(
    Niet dat je mij echt hoort klagen hoor maar wel vreemd...
    Dikke knuf daantje

6. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    ook toevallig, die van mij is ook heel weinig deze maand

7. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Hi hi...nog meer dingen die we gemeen hebben? ;)

Succes met klussen enne, hoop zo dat het voor ons alletwee deze ronde raak is!
    Dikke knuf daantje

8. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    zo ja zou leuk zijn en dan ook naar IK ben zwanger! iplv zwanger worden wat een heerlijk gevoel moet dat zijn!

jullie ook succes he, ik moet nog wel ff wachten op mijn vruchtbare dagen :rolleyes:

9. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Vind 9 dgn al zo lang... :( moet je nagaan hoe jij je voelt (tenminste denk ik).

Maare dat van samen naar "zwanger" gaan hou ik je aan.
    Is een leuk idee van je ;) ;)
    Suc6 de komende dagen en ik hou je op de hoogte

Dikke knuf daantje

10. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    ja nog 17 dagen, echt heel lang maar over 11 dagen kan ik wel beginnen met klussen toch? iig begin ik dan
    goed idee van mij he, om tegelijkertijd zwanger te zijngewoon in 2006 nog , volgens mij "bevallen "we dan in augustus, nou mooie maand toch ;)
    was het maar waar dat we het voor het zeggen hadden, soms word ik echt gek van dat onzekere gedoe allemaal
    volgend jaar willen we op vakantie maar we kunnen het niet plannen want we willen echt een rondreis maken , probleem: want wat als ik zwanger ben? of misschien al bevallen! want we willen in september. dus moeten we wachten met boeken mewt de kans dat dan die reis al is volgeboekt. klein probleem zou je zeggen maar toch hou je er in je hoofd met alles rekening mee, of moet je dat juist niet doen? gewoon boeken en zien waar het schip strand..

maar we blijven positief he! het gaat ooit een keer lukken als we maar geduld hebben! jij mag over 3 dagen toch al beginnen met klussen?
    succes ermee als het zo is!

11. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    ff van me afschrijven
    ik hoorde net dat een collega van mij zwanger is! ze is 11 weken zwanger. weet je, ik gun het haar echt wel, maar toch voelde ik een steekje van jaloezie...........elke keer als je denkt , ik ga me er niet meer zo mee bezig houden word je er toch weer mee geconfronteerd
    weer een dikke buik erbij die ik dagelijks zal zien............

maar ja, ooit komt onze tijd toch ook denk ik dan maar..........

12. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    O meis, balen voor je!
    Leef met je mee.. :cry: Enne voel je maar niet schuldig over dat steekje jaloezie. Het lijkt soms wel alsof alles bij andere zo makkelijk gaat terwijl jij er zo klaar voor bent. Maare zeker dat onze tijd gaat komen :)
    En je weet het, hoe langer je vroeger op iets moest wachten hoe mooier en leuker het werd als je het eenmaal had ;)

Enne voor die rondreis is het geen optie om nog eerder te gaan? Iets van rond maart april? Kan je ook lekker zwanger op vakantie maar verder nergens last van ;)
    Dikke knuf en sterkte
    Daantje

13. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    nee we kunnen niet eerder op vakantie omdat mijn man een nieuwe baan heeft en dan nog maar net is begonnen en geen vaste aanstelling heeft.
    maar ja, vandaag gaat het weer beter met me, heb alles weer verwerkt ;) onze tijd komt wel..ooit...
    en wat is nou 7 maanden, het is eigenlijk best snel gegaan achteraf

ben weer helemaal positief!

14. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    gelukkig maar meis, begon me al zorgen te maken ;) . Je moet maar zo denken, de tijd gaat sneller als je t' naar je zin hebt... Dusse, we blijven positief.

Wij zijn nu trouwens bezig vanaf juni/juli, tenminste toen ben ik gestopt met de pil. We hebben de 1e 7 wkn (tot m'n 1e ongi) niet erg fanatiek geklust (maar dat maken we nu helemaal goed :D ) zitten nu dus pas in ronde 3. Mag dus nog niet klagen maar weet hoe 't voelt...

Dikke knuf
    Daantje

15. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    jij mag toch nu alweer gaan klussen? dat is toch 7 dagen voor je eisprong?

16. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Zijn ook druk bezig hier hoor... ;)

Volgens mij blijven de zwemmertjes van manlief maximaal 5 dgn leven en als je een onregelmatige eisprong erbij neemt zou je wel 7 dgn kunnen aanhouden denk ik. Hou het zelf op de 5 dgn... Maare hoe dan ook, 't klusseizoen is hier weer geopend :oops: .

Jij kan ook weer bijna dusse suc6 alvast.
    Dat het maar een vruchtbare maand mag worden ;)
    Fijn weekend in ieder geval..

Dikke knuf daantje

17. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    ik zou willen dat ik heel de maand zo rustig was! ik merk wel dat ik pas ontrustig wordt na de eisprong, zou het wel zou het niet. Nu weet je zeker dat het niet zo is, na je ongi :)
    maar ik ga deze maand proberen om goed te klussen en daarna niet druk te maken! jij veel succes met klussen en zet hem op! je weet wat we hebben afegesproken he, met kerst zijn we samen zwanger! ;)

ik heb net gepedeld, online, en ik zou in december zwanger raken van een meisje! wat zou de wereld dan geweldig zijn he?!

veel succes en fijn weekend!

liefs

naomi

18. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Helemaal met je eens, nu(de tijd rond het klussen) kan je tenminste nog wat doen :oops:
    Straks kan je alleen maar wachten.... Heb nooit geweten dat twee weken zo lang kon duren.
    Had vroeger altijd het idee dat ik nog maar net begonnen was met een pilstrip als ik de laatste al weer moest nemen..en nu.. zucht.
    Maare tot die tijd hebben we hier nog genoeg te doen ;)

Hoe dan ook, jij vast veel plezier met klussen en ik hou je op de hoogte

Dikke knuf daantje

19. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    vandaag je eisprong!
    spannend hoor! voel je je eisprong ook al?

nog 9 dagen en ik heb mijn eisprong alweer, toch ook wel weer snel gegaan!

ik heb op fertilityfriend ook een tempratuur bijgehouden ben benieuwd

succes jij vandaag met klussen!

20. daphnation

4 okt 2006
    58
    0
    0
    receptioniste
    Terneuzen
    Nou kom ik ook even weer door de bocht, is niet echt een vervolg op de rest, maar de titel is wel juist. nou kijk:
    31 oktober was mijn 1e dag van mijn menstruatie (eindelijk ongesteld geworden na 50 dagen) nu had ik 3 weken later (21 nov.) elke dag een beetje bruine afscheiding voor een week lang, afgelopen weekend was het klaar alleen vrijdag heel klein beetje rozig water afgeveegd, verder nix. Nu verlies ik helemaal nix meer. Ben ik nu toch ongesteld geworden of niet? of moet ik gewoon maar wachten tot ik weer bij dag 50 ben. Ik weet het niet meer.
    Kan iemand mij helpen? of uitleggen wat ik nu moet doen

Alvast thanx allemaal
    Gr. Daph

Deel Deze Pagina