Graag even het idee van jullie meiden, want ik ben mezelf aan het gek maken! We zijn nog maar pas aan het proberen om zwanger te worden. En zoals iedereen waarschijnlijk hoop ik ook dat het direct lukt, maar had ik er nog niet op gehoopt. Maar nu begin ik toch allemaal van die symptomen te krijgen dat ik het toch even jullie idee wil weten! Ik heb sinds 2 dagen steeds meer pijnlijke borsten, nu ook wat maagzuur, al een paar dagen misselijk geweest in de namiddag of als'k in m'n bed lig, ben moe'er dan anders. Gisterenavond & deze morgen wat kleine steekjes links onder. En m'n buik was ook al snel gevoeliger dan anders. Ik neem al bijna 2 jaar geen pil meer, had er toch maar last van, dus ontpillen is het sowieso niet. Ik heb nooit zo'n symptomen voor een menstruatie, maar ja, misschien houdt m'n lichaam me voor de gek en is het wel degelijk m'n menstruatie die op komst is. Normaal zou die binnen een 4 dagen moeten zijn... En ik wil eigenlijk nog niet testen om die eventuele ontgoocheling toch nog even uit te stellen. Wat denken jullie? Groetjes,
Ik merkte m'n zwangerschappen het eerst aan m'n stem (met zingen) en enorm gevoelige borsten. Dus het zou kunnen. Maar maagzuur, moe etc kan ook wijzen op een virusje. Ik heb nu ook enorm last van pijnlijke borsten, maar heb ook een griepje te pakken. Wie weet ben ik zwanger, maar het kan dus ook het virus zijn. Laten we beide hopen van niet
Hey frommel Ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent. Maar het kan ook zijn omdat je er mischien veel mee bezig bent je lichaam je idd voor de gek houd. Wij zijn ook net bezig en vorige maand ook klachten zoals pijnlijke borsten en niet lkkr zijn maar helaas kwam mn ms gewoon opzetten.. En deze ronde ook weer pijnlijke borsten en veel moe.. maar ik moet nog 7 dagen dus het is alleen maar duimen en wachten tot de menstruatie wegblijft want zelfs na een vroege zwangerschapstest kan er nog wat fout gaan is mij gezegd tenminste als je zwanger blijkt te zn dus ik hou altijd mijn NOD aan gr kelly hoop dat je er wat aan hebt