Ongesteld of niet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jessica83, 12 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ik had zaterdag een lichte bloeding van 1 uurtje. Maandag aan het eind van de dag weer dezelfde bloeding. Bij beide bloedingen geen maandverband nodig gehad en was alleen tezien bij het afvegen met wc papier en beide waren met de noorderzon vertrokken. Vanochtend weer die bloeding alleen nu wel 1 maandverbandje nodig over de hele dag. Nu is het bruin en dus weer bijna over. Is dit nu een menstruatie of niet? :(:
     
  2. marian26

    marian26 Actief lid

    11 mrt 2007
    146
    0
    0
    kleuterjuf
    eindhoven
    wanneer was je voor het laatst ongesteld dan? en hoeveel dagen telt je cyclus? en ben je aan de pil geweest?

    zoals ik het hier lees en verder op het forum hoor ik veel meiden over een innesteling? die zou een paar dagen voor of na de NOD komen.

    groetjes marian
     
  3. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Laatste pil: 8 jan 07
    34*13*12*14*19*16*23*17

    26 mei had ik mijn laatste menstruatie. Een erg korte en onregelmatige cyclus.
     
  4. marian26

    marian26 Actief lid

    11 mrt 2007
    146
    0
    0
    kleuterjuf
    eindhoven
    goh dan hebben we wat gemeen.
    ik had namelijk 10 mei en 24 mei een menstruatie en nu weer!
    velen zeggen dat het een tussentijdse bloeding kan zijn, kan dus ook bij jou het geval zijn. of een bloeding door je eisprong, maar dit heb ik nog nooit gehad. jij wel?

    groetjes marian
     
  5. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Het is vanaf het begin al zo. Nouja 1 cyclus is 35 dagen geweest. Ben bij de ha geweest en die heeft me doorgestuurd naar een gyn. Die heeft gekeken en alles zit er goed uit van binnen. Ik heb een eisprong gehad bij de cyclussen van 23 en 19 dagen. Bij de rest niet omdat ze tekort waren.
     
  6. marian26

    marian26 Actief lid

    11 mrt 2007
    146
    0
    0
    kleuterjuf
    eindhoven
    ohw nou dan wens ik je veel succes bij het zwanger worden!

    groetjes marian
     
  7. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ok :(: Nou bedankt. :confused:
     
  8. marian26

    marian26 Actief lid

    11 mrt 2007
    146
    0
    0
    kleuterjuf
    eindhoven
    ohw ik bedoel dat niet negatief hoor!
    maar juist positief.
    misschien kwam het een beetje raar over, sorry sorry!
    Maar als je een korte cylus hebt met een eisprong kan je dan wel zwanger raken?

    groetjes marian
     
  9. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ok ;) Volgens mijn huisarts wel. Het is alleen moeilijk teschatten wanneer je je vruchtbare dagen hebt.
     
  10. Jannes

    Jannes VIP lid

    6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Het licht aan je luteale fase. Als Jessica haar luteale fase lang genoeg is (volgens mij min 10dagen) moet het lukken. Is het korter, dan wordt het moeilijk, dan kan het eitjes zich namelijk niet innestellen.

    En meestal zien mijn menstruaties er zo uit. Ben maar heel weinig ongi met licht helder bloedverlies en meestal wat bruin. Kan volgens huisarts geen kwaad.
     

Deel Deze Pagina