Griep

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Women, 12 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Women

Women Niet meer actief

Hoi allemaal

Ik ben nu erg verkouden, grieperig. 9 dagen geleden mijn eisprong gehad
    Heeft dit iets te maken met de eventuele innesteling?

Ik weet dat dit heerst maar kan het toch een symptoom zijn?

2. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Had vorige ronde ook zwaar de griep te pakken. Is een vervelende langdurige griep. Ik was die ronde niet zwanger geworden, naar mijn weten is het ook geen symptoom. Beterschap.

3. Women

Women Niet meer actief

Bedankt voor je snelle reactie

Had ook gelezen dat je weerstand dan laag is waardoor je snel ziek word

4. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Bij mij lijkt het wel een symptoom te zijn.

In mijn vorige zwangerschap die uitdraaide op een miskraam heb ik me een paar dagen wat grieperig gevoeld en deze ronde weer. Heb nu licht positief getest. Kan ook heel goed toeval zijn hoor.

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Bij mij wel! Ben in totaal 8 x zwanger geweest (en als het streepje goed doorzet nu voor de 9e x) En heb het bij alle zwangerschappen gehad. Geen koorts, maar wel echt een grieperig gevoel. Nu dus ook, ik heb een hoofd vol watten, zware oogleden, keelpijn, last van mijn klieren.

Ik heb het overigens ook weer een paar uur voor een bevalling begint, heel apart.

6. Women

Women Niet meer actief

So 2x keer al en allebei griep weet niet of dat toeval is

Wel spannend voor je dat je licht positief hebt getest, misschien moet ik het ook even uitproberen en een testje wagen

7. Women

Women Niet meer actief

Wow 8 x dat is best veel en alle zwangerschappen grieperig, is dat ook toeval:p

Bij mij begon het dus bij keelpijn en nu nog steeds last van met een verstopte neus erbij

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik zou er een testje tegenaan gooien hoor. Ik zit nu op 10 dpo geloof ik en gisteren had ik al een licht streepje. Nu afwachten of hij op loopt. Succes met testen!

9. Women

Women Niet meer actief

Nou leuk hoor ik zit ook op 10 dpo

10. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Griep kun je het niet noemen, maar wel echt niet lekker.
    Denk dat je ook best een testje kunt wagen, al hoef je op 10/11 dpo nog niet perse positief te testen. Is nog aan de vroege kant.

11. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Zou goed kunnen, ik heb in mijn laatste cyclus van 5 t/m 9 of 10 dpo flink de griep gehad incl koorts, en keelontsteking.. en kijk maar naar mn banner ;)

12. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik had deze keer op woensdag avond een uur lang ontzettende krampen (7dpo) en de dag erna was ik snot verkouden. Zie banner :)

13. Women

Women Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!

Ja ik had ook een keer dat ik erg verkouden was maar niet zwanger toen was ik er ook niet mee bezig. Nu wel

het kan alle kanten op

14. Women

Women Niet meer actief

Ik had ook krampen maar bij mij was het niet zo erg en het was snel weg

15. Women

Women Niet meer actief

16. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een toeval allemaal, ik had vorige week dinsdag mijn ei en vanaf donderdag verkouden. Ook duizelig en hoofdpijn. Algeheel misselijkheidsgevoel wat ik herken van mijn vorige zwamgerschap dat had ik toen ook vanaf dag 1. De misselijkheid wordt erger als ik moet bukken, Echter is dat het enige symtoom wat ik herken. Ga er dus vanuit dat ik gewoon flink verkouden ben!

17. Women

Women Niet meer actief

Beterschap voor jou
    Ik hoop dat het voor ons alleen een mooi teken mag zijn
    Ik ga er ook gwn vanuit dat ik gwn verkouden ben

18. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Ik ben ook verkouden sinds vorige week donderdag... op 6/10 een embryo terug geplaatst gekregen en paar dagen later (dus na potentiele innesteling) mega verkouden geworden! Ik denk ook zeker dat door de verminderde weerstand komt, normaal heb ik het niet zo erg en is het snel weer weg.
    Heb nog niet getest, maar m'n gevoel is goed en grote kans dat ik zwanger ben (ga donderdag testen, 14dpo), vrijdag weet ik of het goed zit.

Ohja, en natuurlijk komt het ook doordat het heerst, maar door evt. zwangerschap krijg je het wel sneller en langer is mijn mening.
    Spannend Woman, wanneer ga je testen, op je NOD dag?

19. Women

Women Niet meer actief

Ja ik heb ongeveer vrijdag mijn NOD zit nu 10 /11 dpo ik wil graag testen mr doe het denk ik pas op NOD of erna spannenddd

Dit is mijn eerste ronde dus jah als het raak is zal het super zijn !
    En ja zoals je zegt de weerstand is wat lager daardoor pak je dan ook snel die griepjes, ik ben nog steeds beetje verkouden, verstopt neus, kriebelt erg en vaak niezen. Dus jah weet het ook niet

20. Women

Women Niet meer actief

Deel Deze Pagina