Hoi allemaal Ik ben nu erg verkouden, grieperig. 9 dagen geleden mijn eisprong gehad Heeft dit iets te maken met de eventuele innesteling? Ik weet dat dit heerst maar kan het toch een symptoom zijn?
Had vorige ronde ook zwaar de griep te pakken. Is een vervelende langdurige griep. Ik was die ronde niet zwanger geworden, naar mijn weten is het ook geen symptoom. Beterschap.
Bedankt voor je snelle reactie Had ook gelezen dat je weerstand dan laag is waardoor je snel ziek word
Bij mij lijkt het wel een symptoom te zijn. In mijn vorige zwangerschap die uitdraaide op een miskraam heb ik me een paar dagen wat grieperig gevoeld en deze ronde weer. Heb nu licht positief getest. Kan ook heel goed toeval zijn hoor.
Bij mij wel! Ben in totaal 8 x zwanger geweest (en als het streepje goed doorzet nu voor de 9e x) En heb het bij alle zwangerschappen gehad. Geen koorts, maar wel echt een grieperig gevoel. Nu dus ook, ik heb een hoofd vol watten, zware oogleden, keelpijn, last van mijn klieren. Ik heb het overigens ook weer een paar uur voor een bevalling begint, heel apart.
So 2x keer al en allebei griep weet niet of dat toeval is Wel spannend voor je dat je licht positief hebt getest, misschien moet ik het ook even uitproberen en een testje wagen
Wow 8 x dat is best veel en alle zwangerschappen grieperig, is dat ook toeval Bij mij begon het dus bij keelpijn en nu nog steeds last van met een verstopte neus erbij
Ik zou er een testje tegenaan gooien hoor. Ik zit nu op 10 dpo geloof ik en gisteren had ik al een licht streepje. Nu afwachten of hij op loopt. Succes met testen!
Griep kun je het niet noemen, maar wel echt niet lekker. Denk dat je ook best een testje kunt wagen, al hoef je op 10/11 dpo nog niet perse positief te testen. Is nog aan de vroege kant.
Zou goed kunnen, ik heb in mijn laatste cyclus van 5 t/m 9 of 10 dpo flink de griep gehad incl koorts, en keelontsteking.. en kijk maar naar mn banner
Ik had deze keer op woensdag avond een uur lang ontzettende krampen (7dpo) en de dag erna was ik snot verkouden. Zie banner
Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!! Ja ik had ook een keer dat ik erg verkouden was maar niet zwanger toen was ik er ook niet mee bezig. Nu wel het kan alle kanten op
Wat een toeval allemaal, ik had vorige week dinsdag mijn ei en vanaf donderdag verkouden. Ook duizelig en hoofdpijn. Algeheel misselijkheidsgevoel wat ik herken van mijn vorige zwamgerschap dat had ik toen ook vanaf dag 1. De misselijkheid wordt erger als ik moet bukken, Echter is dat het enige symtoom wat ik herken. Ga er dus vanuit dat ik gewoon flink verkouden ben!
Beterschap voor jou Ik hoop dat het voor ons alleen een mooi teken mag zijn Ik ga er ook gwn vanuit dat ik gwn verkouden ben
Ik ben ook verkouden sinds vorige week donderdag... op 6/10 een embryo terug geplaatst gekregen en paar dagen later (dus na potentiele innesteling) mega verkouden geworden! Ik denk ook zeker dat door de verminderde weerstand komt, normaal heb ik het niet zo erg en is het snel weer weg. Heb nog niet getest, maar m'n gevoel is goed en grote kans dat ik zwanger ben (ga donderdag testen, 14dpo), vrijdag weet ik of het goed zit. Ohja, en natuurlijk komt het ook doordat het heerst, maar door evt. zwangerschap krijg je het wel sneller en langer is mijn mening. Spannend Woman, wanneer ga je testen, op je NOD dag?
Ja ik heb ongeveer vrijdag mijn NOD zit nu 10 /11 dpo ik wil graag testen mr doe het denk ik pas op NOD of erna spannenddd Dit is mijn eerste ronde dus jah als het raak is zal het super zijn ! En ja zoals je zegt de weerstand is wat lager daardoor pak je dan ook snel die griepjes, ik ben nog steeds beetje verkouden, verstopt neus, kriebelt erg en vaak niezen. Dus jah weet het ook niet