Ongesteld of niet

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Liz24, 5 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz24

Liz24 Lid

18 dec 2007
    14
    0
    0
    Hallo,
    ben pas gestopt met de pil en mijn eerste cyclus duurde 43 dagen. Nu ben ik op dag 25 van mij tweede cylus. Echter heb ik op de 20,21 en 22 dagen een een licht bruin verlies gehad met alleen een bruin streepje en bij het afvegen vrijwel niks. Ben ik nu ongesteld geweest en ben ik nu met mijn 3e cylus bezig, dit zou betekenen dat mijn 2e cyclus 19 dagen heeft geduurt, Of kan ik dit niet als ongesteld zien?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hey liz,

Het is vervelend maar vaak zie je dat na het stoppenv an de pil je lichaam even opgang moet komen om weer haar eigen cylces regelmatig te krijgen. Daarom is het vaak de eerste keren anders dan dat je gewend bent dit betekent neit dat je niet zwanger kan worden dus houd dit wel in de gaten. Noteer elk bloedverlies dat je hebt. En als je twijfelt kan je ook altijd even naar de huisarts voor advies. Het is voor mij dus erg moeilijk om te zeggen of dit een menstruatie is of niet. Afwachten op de volgende cycles...

Imke

Deel Deze Pagina