hoi dames, ik ben 10 juli gestopt met de nuvaring. toen mooi 4 dagen ongesteld geweest. en vanaf die tijd heb ik mijn temp bijgehouden. en een paar ovulatietest gedaan. op dag 13 een positieve ovulatietest. een paar dagen ervoor en die dag geklust. op dag 27 van de cyclus heb ik bruine afscheiding gehad. ik dacht nu ben ik ongesteld, maar het is alleen bij een beetje bruine afscheiding gebleven en een paar druppels helder rood bloed. ben ik dan nu ongesteld geweest of kan het ook wat anders zijn geweest? ik weet nu niet of ik nu een nieuwe temp lijst aan moet leggen of wat dan ook. verder heb ik niet echt klachten, behalve dat ik veel moe ben, om 8 uur 's avonds ben ik kapot, af en toe wat rugpijn, lichte steken in de onderbuik en de zijkant van de borsten.
Misschien toch nog een nawee van die novuring. Je lichaam kan rare dingen doen als je met anticonceptie stopt. Zelf heb ik de afgelopen 5-6 dagen elke dag een beetje bruinverlies gehad. Echt een beetje en daarna niets meer, tot de volgende dag. Mijn NOD zou nu moeten zijn en tot nu toe nog niets te vinden, helaas ook geen posi test. Dus ik zit nu ook te twijfelen of het geen verkapte menstruatie was. Ik hoop dat je de komende dagen meer duidelijkheid krijgt!
Hoi meid, Bruine afscheiding klinkt ook een beetje als oud bloed. Wanneer was je voor t laatst ongesteld geweest? Ben je nu nog aan t tempen? Volgens mijn gyn is t namelijk heel handig om daar mee door te gaan om te kijken of er een dag of 9 na de ovultatie een temp stijging is. Bij mij is dit namelijk wel t geval op dag 9 gestegen van 36,8 naar 37,1 en dat is nu dus al 11 dagen mijn temp. Wat wijst op een waarschijnlijke zwangerschap. Verder was mijn temp steeds rond de 36.4 dus is een behoorlijke stijging. En gezien je klachten zou ik t wel even in de gaten zijn. En goed in je achterhoofd houden dat t heel goed kan komen door t verwijderen van de novuring. Je lichaam moet ff bijkomen natuurlijk Groetjes Anneke
alvast bedankt voor de racties. mijn vorige mentruatie was 10 juli t/m 14 juli. ik temp momenteel nog steeds door. mijn temp is nu steeds 36.8 dit nu al voor 4 dagen op een rij. terwijl mijn normale temp 36.1 is. behalve op 5 juli de bruine afscheiding en op 6 juli een paar druppels bloed nog steeds geen sprake van een echte mensturatie
jawel, niet te geloven, vandaag voor de zekerheid een test gedaan en.. ZWANGER 1-2 weken ik ben er gewoon bedust van! gelijk de 1ste maand na het stoppen met de nuvaring