Hoi dames, Ik zit hier met een dilemma. Vorig jaar april gestopt met de pil. Aangezien het met onze 1e ook ruim een jaar duurde voordat ik zwanger was, hadden wij niet het idee dat het nou ook gelijk raak zou zijn. In december eindelijk zwanger, maar dit is helaas in januari een vmk geworden. De twee maand daarna was mijn cyclus behoorlijk van slag en heb een behoorlijke nabloeding gehad (was volgens gyn heel normaal na vmk en geen reden tot zorgen). De afgelopen 3 maanden ben ik begonnen met ovulatietesten om toch op het juiste moment gemeenschap te hebben, maar tot op heden geen positief resultaat (ovulatietest is heel duidelijk, dus we zitten zeker op de juiste dagen en ik heb een regelmatige cyclus). Nu zit ik te twijfelen of ik een afspraak zal maken met de huisarts als mijn volgende ongi zich weer aandiend. Al met al zijn we nu ruim een jaar bezig, met de miskraam niet meegerekend, maar dat is ook al 7 maand geleden. Wat zouden jullie doen?
Ik zou contact opnemen en een afspraak maken.... Er werd bij ons gezegd als je langer dan een jaar bezig bent, mag je weer langskomen....
Pruts@ Maak een afspraak , dan merk je vanzelf wat de arts zegt. Tip sta wel op je strepen hoor , laat je niet afschepen. Succes