Hier dus ook nog niet ongi Vanmorgen was mijn temp goed naar beneden gezakt Dus ik wist dat het door ging zetten vandaag Want dat heb ik altijd.. Maar goed niet dus... had vanmorgen weer een beetje bloed en daarna wat bruin en nu weer bijna niks... ik word hier echt onzeker van zeg..
bah ooievaar wat rot .... had je nu al wel getest dan ben ik ff kwijt namelijk... ik heb net gewoon de ha gebeld en aan de assistente gevraagd, misschien lucht jou dat ook wel op? niet bij de pakken neer gaan zitten jij he.... liefs wiesje
Hoi! Ik heb een beetje hetzelfde... Aanstaande donderdag moest mijn NOD zijn, ik heb al een half jaar een hele regelmatige cyclus van 28 dagen. Maar vanochtend ging ik naar de wc en ik veegde bloed, ik was echt teleurgesteld zeg! Maar vandaag verder niks, ja een beetje bruin bloed in mijn inlegkruisje maar meer niet. Ik voel wel krampen, maar het zet niet door ofzo, erg raar en zeker omdat ik al 7 cyclussen zo regelmatig ben. Iemand hier ervaring mee? Liefs Linda.
Hey Ooievaar ... Als ik iets weet , dan is het dat ons lichaam heel vreemd in elkaar zit Dit wat jij hebt heb ik nog niet gehad , maar verder wel andere hele vreemde dingen . En ik zit toch al anderhalf jaar met een heel regelmatige cyclus . Ik zou als je morgen nog niet ongi bent gewoon eens testen . Als ik het goed gelezen heb ben je vandaag al overtijd . In elk geval ga ik nergens meer vanuit en let niet meer op mijn lijf . Haalt mijn te veel rare stunts uit me Groetjes Joyce
Hey Joyce! Wat leuk dat je hier ook nog bent! Alleen minder dat je nog niet zwanger bent Ja onze lichamen doen rare dingen Moet wel zeggen dat mijn (.)(.) nu gevoeliger beginnen te worden Net nog geplast en het bruine is helemaal weg Morgenochtend ga ik testen. Dus ik laat het jullie morgenavond weten Moet namelijk werken morgen en ik weet niet of internet werkt...
Ik zal het in de gaten houden morgen . Mijn duimpjes draaien voor je Tja , idd balen dat ik nog niet zwanger ben . Maar mijn tijd komt nog wel Groetjes Joyce
Bedankt Anneliesje! Enne onze tijd komt zeker wel hoor Joyce.. Daar geloof ik wel in! Pffff kneep net in mijn borst, maar dat deed zeer!
Ja spannend he natas Bruinverlies is gewoon echt helemaal weg Pffff als ik morgenochtend ongi ben dan ga ik echt flippen