haj meiden vraagje:.. ik heb sinds vandaag last van steken in mijn onderbuik links,, zou dit al me eitje kunnen zijn? ik had een cyclus van 34 en daarvoor van 28 dus beetje verwarrend.. ohja en nog iets.. gebruiken jullie ovulatie testen zo ja hoe werkt dat? zijn die van de site goed? alvast bedankt voor de reacties.. lindy
het zou je ei kunnen zijn, maar ook helemaal niet. ik gebruik de ovulatie testen van clear blue die zijn wel wat duurder maar heel duidelijk, een rondje als je geen eisprong hebt en een smiley als je hem wel hebt. gewoon iedere ochtend overheen plassen (sorry beetje plastisch) en je hebt zo het resultaat. als je een smiley hebt dan moet je binnen de aankomende 48 uur klussen om het meeste kans te maken. Ik zat zelf te rekenen op dag 14 en met de testen kwam ik erachter dat ik pas op dag 21 mijn ei had
Bedankt meid ik heb net ovulatie testen besteld op de site,, want ik denk dus ook dat ik er echt naast zit,, zit ook pas in ronde 2 dus ja,, kan er nog niet veel van verwachten,, maar toch hopen doe je wel