oud bloed

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ManonMonde, 21 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ManonMonde

17 feb 2009
    57
    0
    0
    Hoi allemaal,

Voor ons de 4de ronde, moet zaterdag mij NOD hebben (uitgaande van een cyclus van 28 dagen) ben de afgelopen menstruatie heel onregelmatig (28, 61, 64) Nu heb ik vrijdag en zaterdag 2 bruine vlekjes (oud bloed) in mijn ondergoed, ook flinke bruine veeg met afvegen sorry voor de details.
    Nu weet ik niet wat ik moet denken, innesteling? wat zou kunnen met cyclus 28 dagen!

Weet niet goed wat die vlekjes geweest kunnen zijn, weten jullie het?
    alvast bedankt!

Liefs

2. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Het zou een innesteling kunnen zijn... heel vervelend maar het blijft een kwestie van afwachten!! Ik hoop het voor je!

Je NOD is trouwens waarschijnlijk niet zaterdag want gemiddeld kom je uit op een cyclus van 51 dagen...

Duimen maar!! Succes!

3. Jessy83

Jessy83 Actief lid

3 jul 2008
    159
    0
    0
    Ik bleek een paar dagen voor mijn NOD ook last te hebben van oud bloed, dus ik dacht, nou ongi komt eraan, maar ik ben nu wel echt 4 maandjes zwanger :D , succes !!

4. helena15

helena15 Lid

25 apr 2009
    13
    0
    0
    Ik ben half november gestopt met de pil. Na 3 maanden heel erg ziek te zijn geweest van het ontpillen, voelde ik mij afgelopen maand super. Heb vanaf NOD (15 april) alleen 5 dg oud bloed verloren, erg weinig, en een dag bruin slijm.
    Hoopte op innesteling, helaas...na 5 nega testen de hoop opgegeven. Nieuwe ronde.
    Mijn cyclus is wel steeds regelmatig; 35 dagen, met 1x 33.

Heeft iemand dit ook meegemaakt? Kan dit nog steeds ontpillen zijn? heb 12 jaar pil gesplikt.

5. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Heb ook twee rondes oud bloed gehad als ongi.
    De eerste cyclus duurde 55 dagen daarna 6 dagen oud bloed.
    Dacht dat het bij het ontpillen hoorde maar de tweede ronde netjes 31 dagen en weer 4 dagen oud bloed.
    Misschien heeft niet iedereen rood helder bloed als ongi.
    Of het is nog ontpillen dat weet ik niet.

Had met de pil ook nooit helder rood bloed.

6. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hallo

ik heb en mk gehad en gecurrateerd
    afgelopen maandag was mijn nod maar er kwam alleen maar bruin uit en 1x wat roze.. het gekke is dat als ik afveeg .. het nog wel rozig getint is
    net alsof je bietjes hebt gegeten

Deel Deze Pagina