sinds mijn zwangerschap en nu nog steeds niet (mijn zoontje is nu 4 maanden) heb ik geen zin meer in sex. na de bevalling deed het door de hechtingen best zeer,nu is dat wel over maar voor mij is de lol er af,zo voelt het i.i.g. een jaar geleden ging het niet zo goed tussen mn vriend en ik en had hij nooit zin (dat kwam omdat hij nogal veel blowde in die tijd). toen ik zwanger was is hij daarmee gestopt,en vanaf de eerste dag na de bevalling heeft hij elke dag "zin" maar het gekke is dat ik er al een soort van gewend aan was dat hij geen zin had,en ook al heb ik hem al een paar keer uitgelegd dat het nog pijn deed of dat mn hoofd er niet naar staat,hij blijft elke dag pushen. ik weet niet precies waar het aan ligt,misschien ben ik nog boos omdat hij vorig jaar mij zo vaak afwees en ik daar vaak over klaagde maar het hem toen niet interresseerde. misschien zijn het bij mij nog de hormonen (kan dat?) wie herkend dit probleem?
Als iemand elke dag zou pushen, zou ik alleen al daardoor geen zin meer hebben... dat je vriend dat zelf niet doorheeft! Geef je borstvoeding? Dan kan het daardoor komen. De hormonen kunnen ervoor zorgen dat je minder zin hebt in sex (dat heeft de biologie zo geregeld- zolang je een kindje aan de borst hebt maak je nog geen volgende). Ik heb ook minder zin, door die hormonen en mijn hoofd staat er gewoon niet naar. Ik ben nog zo gericht op mijn kindje en als ik in bed lig en ik ben klaar met voeden, dan wil ik slapen!
nee ik geef geen borstvoeding. het is inderdaad zo dat ik er vaak tegenop zie dat hij thuis komt uit zijn werk,dan denk ik daar gaan we dalijk weer. ik heb het hem al een paar keer uitgelegd,maar dan is hij eerst verontwaardigd en daarna zegt hij dat hij het wel begrijpt,maar een uur later begint hij weer.
Ik ben bijna 5 weken geleden bevallen, maar ik heb soms best zin in sex! Terwijl ik daar de hele zwangerschap geen zin aan heb gehad. Maar ik heb nog wat afscheiding en durf nog niet, ben bang dat het pijn doet (ivm hechtingen).
Hier net zo.. Ik heb ook absoluut geen zin in sex en ik heb geen idee hoe het komt. Is er wat mis met mij ofzo?! Ik geef nu geen bv meer omdat ik weer werk. Ook mijn vriend pusht maar ik ben gewoon doodop na een flinke dag werken (ik werk 40 uur) en ook nog tijd en aandacht besteden aan mijn lieve kleine meid..
het is heel normaal hoor hoort er allemaal bij.. het is ook geen wonder dat wanneer je 40 uur werkt en een kleine hebt die veel aandacht tijd en liefde nodig heeft dat je geen zin hebt. ticho is 2 jaar en vraagt ook veel aandacht ik heb ook vaak echt geen zin omdat ik gwoon moe ben en liever lig te slapen. het hoort er allemaal bij