Hoi, ik vraag mij af of iemand dit ook heeft mee gemaakt. Ik heb op 18-5 op 11dpo positief getest, ook met de clearblue digitaal (gaf 1-2 weken aan). In de avond wat roze met afvegen en in de nacht/ochtend redelijk veel rood bloedverlies. Gisteren gedurende de dag bloedverlies met wat slijm, geen stolsels. ‘S Avonds een gevoelige buik en rug. Vanacht / vandaag lijkt de bloeding al een stuk minder en is de buikpijn nagenoeg weg. Vandaag zou mijn nod zijn. Ik heb net weer getest en het streepje is even duidelijk als gisteren. Bij een menstruatie heb ik normaal gesproken veel meer bloedverlies. Zou dit een prille miskraam zijn? Wanneer zal de test dan ongeveer negatief zijn? Ik weet wel dat ik de volgende keren niet meer zo vroeg ga testen…
Het kan ook een pseudo menstruatie zijn. Heb je een foto van je test van de 18e en van vandaag Is hij vandaag wel opgelopen?
Als je de testen van de 19e en de 21e vergelijkt zie ik wel oploop. Action testen lopen sws erg langzaam op. Het kan 2 kanten op. Zou nog even blijven doortesten met steeds een dag ertussen.