Hallo lieve dames, ik vraag me af of iemand dit ooit heeft meegemaakt. Ik had vrijdag ongesteld moeten worden. Helaas zag ik donderdag al wat rozigheid bij het afvegen. Ik wist dat mijn menstruatie zou gaan beginnen. Maandverband in gedaan en doorgegaan met de dag. Die donderdagavond ging ik slapen en even me maandverband verwisselen die was spierwit. Ik zag niks meer bij het afvegen. Oké komt morgen wel dacht ik want vrijdag was me NOD. Die vrijdag werd ik wakker en ik zag weer roze bij het afvegen. Die hele dag bezig geweest ik was het allemaal vergeten en had me er al bij neergelegd dat het dit keer weer niet raak was. Die vrijdagavond weer voor het slapen zag ik weer dat me maandverband wit was. Bij het afvegen weer wat bruinig. Ik snapte er niks van. Normaal bloed ik de eerste dagen juist super veel. Oké ik ben toen gaan slapen. Zaterdag zag ik weer wat roze bij het afvegen en voor de rest bleef het uit. Ik dacht doe gewoon even een test dan weetje ook waar je aan toe bent. En ik doe de test. En ik zie opeens EEN POSTIEVE TEST!!!! Gewoon dik positief het streepje is niet eens licht gewoon knal positief . Ik schrok me kapot. Vandaag geen roze of bruin gezien. Ik wacht het nu af. Heeft iemand die ooit meegemaakt? Ga ik een miskraam krijgen? Ik ben zo bezorgd en kan er helemaal niet van genieten..
Ik feliciteer je ook! Want jouw verhaal komt me heel bekend voor. Had dan alleen met afvegen roze, bruinig en soms beetje rood. Maar het zette niet echt door. Dit was rond mijn testdatum. T/'m een week erna. Het kan een innestelingsbloeding zijn. Of wat ik had : placenta die voor de baarmoedermond ligt. Dan is het alrmaal wat gevoeliger daar beneden. Ik kreeg rond week 16 opeens weer rood bij afvegen en klein beetje in mijn inlegkruisje. Verloskundige gebeld, die kwam hartje luisteren en uiteindelijk was het na 2, 3 dagen weer over... Toen we de 20 weken echo hadden hoorde ik dus van de placenta ligging. En ik vertelde de echoscopist van de "bloeding " rond week 16..dat kwam dus daardoor zei ze. Ik heb de week van de testdatum tot een poos erna wel tig zwangerschapstesten gedaan.. Om voor mezelf die zekerheid te blijven houden.. Stel dat ze opeens afliepen ofzo. Allemaal nergens voor nodig bleek achteraf....
Voorzichtig een dankjewel..!! ik heb het inderdaad gegoogeld. Is een innestelingbloeding niet 5 of meer dagen voor de NOD ? Want dit was echt op het moment dat ik ongesteld moest worden .. vandaar mijn zorgen
Ik had ook op de dag voor NOD bruinverlies en daarna nog een keer. Inmiddels al een week alleen witte afscheiding en zwanger! Gefeliciteerd hoor!
Ja blijf hoop houden! Ik ben inmiddels bijna 28 weken zwanger nu en alles gaat goed met het kindje. Voor de zekerheid met 32 weken een extra echo om te kijken of de placenta dan wel goed ligt. Er is een kans van 0.03%ofzo dat het nog verkeerd ligt. Dan zou het een keizersnede worden. Maar ik ga uit van een goeie ligging nu en dat ik weer natuurlijk kan bevallen
Gefeliciteerd! Ik hoop dat je goed nieuws krijgt bij de 32 weken en dat je natuurlijk kan bevallen. Mijn zus is in juni bevallen en haar placenta lag ook voor. Toen het einde naderde is het zoals jij zegt goed gaan liggen en heeft ze een natuurlijke bevalling gehad. Haar was ook verteld dat het mogelijk een keizersnee kon worden. Maar dat is allemaal goed geëindigd! Ik hoop hetzelfde voor jou! Succes met je zwangerschap!
Hoi... Ik heb hetzelfde meegemaakt...op zaterdag moest ik ongesteld worden...dinsdag..woensdag en donderdag 1x per dag wat roze bij het afvegen...de volgende maandag heb ik dan een zwangerschapstest gedaan en die was positief!! Nu heel bang afwachten tot de eerste echo want ook een zantal miskramen te verwerken gekregen de laatste jaren...nu na jaar proberen hadden we de hoop opgegeven en waren we er niet meer mee bezig..en zie....
Bij mn 2e en deze zwangerschap beide keren minimaal bruinverlies gehad 2 dagen erna testte ik positief waren wel 2 cryo's dus ik wist al dat t een innestelingsbloeding betrof bij beide want was te vroeg om ongesteld te moeten worden
Hoi! Het gaat hartstikke goed. Ik kreeg een vroege echo en het bleek dat dat alles goed zat. IK BEN ZWANGER. Inmiddels 6 weken en Vandaag het hartje zien kloppen. Wel een afwijking aan me baarmoeder gevonden. Dus wel spannend nog allemaal..