Dag alllemaal, Kunnen jullie me helpen? Gisteren was mijn NOD. Vanmiddag heb ik een testje gedaan van het Kruidvat, eigen merk, zo'n duopak van 4,99 Nu zagen zowel mijn man als ik na het verschijnen van de eerste streep een tweede streepje verschijnen, dat langzaam naar het eerste streepje toebewoog en daarin verdween. Na vijf minuten dus alleen nog maar de controlestreep. Heeft iemand dit al eens meegemaakt, Bedankt, Fay4
Ik zou gewoon ff een nieuwe test doen. Normaal gesproken verdwijnt de 2e streep niet binnen 5 minuten. Een nieuwe test geeft zekerheid. Mocht je dan nog twijfelen kun je altijd nog een digitale test doen.
Zover ik weet houd dat in dat de test niet helemaal klopt dan. Gewoon nog een test proberen als dat weer gebeurd met de doos naar de kruitvat gaan en uitleggen wat er gebeurde meestal krijg je dan een nieuwe. Ik heb die testen ook vaak gebruikt hoor normaal zie je dat niet
Weet je zeker dat het niet het roze gedeelte was wat bewoog? Het roze gedeelte wil alleen zeggen dat de urine zich verspreid, daarna dient een apart, stilstaand streepje te verschijnen. Succes!