zwanger of niet

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Msongeduld, 9 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Msongeduld

12 aug 2008
    20
    0
    0
    hallo allemaal,
    ik heb een vraagje .. ik ben half juli gestopt met mijn pil na 9 jaar en 13 augustus wist ik dat ik zwanger was dit is jammergenoeg geeindigd in een miskraam. Ik moet zeggen dat als ik niet zo ongeduldig was geweest ik nooit had geweten dat ik zwanger was en ik gewoon mijn maandstonden had gehad. Nu zijn we ietsje meer dan 3 weken verder. Vorige week zondag kreeg ik ineens enorm veel pijn in mijn tepels en als ik zeg pijn .. serieus .. dat heeft zo'n 3 dagen geduurd waarna het is overgegaan in pijnlijke borsten. Woensdag heb ik een bloeding gehad. Helder rood bloed maar niet veel. Ondertussen zijn we bijna een week verder en heb ik constant pijn in mijn borsten en heb ik een licht gevoel in mijn hoofd (duizelig)
    Ik heb al gelezen over ovulatiebloedingen en pijnlijke borsten maar is het mogelijk om meer dan een week later nog steeds pijn te hebben in de borsten? Op de koop toe heb ik veel slijmverlies (geel-roze)
    Als ik juist reken (wat moeilijk is door mijn miskraam) zou ik deze week mijn maandstonden moeten hebben.
    Wat is dat toch allemaal? Heeft iemand dit al meegemaakt?

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Als je het niet vertrouwd kan je altijd een test doen. De eerste menstruatie na een miskraam hoef niet gelijk te komen. Sommige worden na 4 weken weer ongesteld en sommige pas na 6 of langer. Het kan ook zelfs zijn dat je menstruatie eerder komt dan normaal.
    Ik zou of afwachten en anders even testen. Je weet het nooit.

Succes groetjes Mimi

3. Niet meer actief

Aan het roze slijm wat je nu hebt, zou ik opmaken dat je ongi eraan komt.
    Maar kan ik natuurlijk ook niet met zekerheid zeggen.

Als je denkt weer zwanger te zijn, zou ik even testen als ik jou was.

4. Msongeduld

12 aug 2008
    20
    0
    0
    testje gedaan

heeeeeel licht maar positief :) :) :)

5. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik hoop voor je dat het zo is. Jammer genoeg hoor ik ook vaak dat je na je mk ook lang posi test nog.

Een voorzichtig felicitatie.

Even over een dag of 2 / 3 weer testen kijken of het donkerder word.

6. Msongeduld

12 aug 2008
    20
    0
    0
    Bij mijn laatste bloedtest was al het zwangerschapshormoon uit mijn lichaam. Ik heb mij miskraam in een heel vroeg stadium gekregen.
    Heb voor de zekerheid 2 testen gedaan en beide positief.
    volgende week eens kijken of die idd donkerder worden. Ik zou euforisch moeten zijn maar ik ben alleen maar bang dat het weer mis afloopt.

7. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Nou, in elk geval al voorzichtig gefeliciteerd. Als je 2 positieve testen hebt, ben je echt zwanger hoor. Enjoy!

8. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    O meis, dan feliciteer ik je gewoon :) .

Kijk als de bloedtest al aanwees dat het hcg uit je lichaam was dan kan het niet anders zeg ik maar.

Ik begrijp je angst meis. Na 3 mk's heb ik dat ook nog wel. Deze keer keer blijk het alleen goed te gaan tot nu toe :) .

Probeer positief te blijven he. Ik weet omdat het zo kort erna is dat het moeilijker is.

knuf

Deel Deze Pagina