Ik ben een stiefmoeder van 3 kinderen en na jaren gezegd te hebben dat ik geen "eigen"kind wil hebben. Is de wens er nu toch wel. Mijn man wilde al heel graag een kindje van ons samen, maar ik heb steeds het gevoeld dat 4 zo veel is. Ons huis is groot genoeg en zelfs de auto dus dat is het probleem niet. We zijn nu ongeveer 3 maanden bezig om zwanger te worden. 2 dagen geleden zijn we terug gekomen van een verre reis. Ik had ongesteld moeten worden min of meer op de dag dat we terug zouden gaan, maar werd het een week te vroeg. Voor het eerst hadden we die testjes gebruikt om te zien wat nu je meest vruchtbare dag zou zijn. Op die dag en de dag erna hebben wedus inderdaad ons best gedaan, meer zat er niet echt in door het drukke reisschema. Maar na een paar dagen kreeg ik krampen en werd nog twee dagen later ineens behoorlijk ongesteld. Meer als normaal en in mijn gevoel had ik er ook meer last van... Ik weet het min of meer aan het drukke reisschema en de hitte daar. toen de ongesteldheid over was zijn we weer gaan "oefenen" . Maar elke keer als we sex hebben bloed ik daarna een beetje. Niet dat we heftig of gek hebben gedaan. Ik heb er ook totaal geen last van. Even zoeken op internet maakte me toch wat angstig en ik heb dus voor morgenochtend een afspraak bij de huisarts. Maar nu lees ik zo veel berichten bij het forum van mensen die dit ook hebben gehad en toch zwanger bleken dat ik mijn man gebeld heb. we gaan toch maar even een stestje doen deze avond. Ik ben heel erg benieuwd... is er iemand die dit ook herkend?
In principe kun je je ongesteldheid verwachten 14 dagen na je positieve ovulatie test. Dus als het eerder was (bijv al na een week), kan het een innestelingsbloeding zijn. Spannend. Heb je al een test gedaan???
doe gewoon een testje! Het kan ook zo zijn dat je lichaam even van slag is van het stoppen met de pil. Zeker zijn er vrouwen die zwanger zijn en bloeden...maar datzijn wel uitzonderingen, hier moet je nu niet gelijk vanuit gaan snap je?