Hallo dames, Ik heb me al een tijdje geleden aangemeld en heb af en toe fijn wat antwoorden hier kunnen vinden en lekker wat meegelezen, maar nu wil ik toch ook wel lekker kunnen meekletsen dus hoog tijd om me maar eens netjes voor te stellen. Ik heet Sam, volgende week word ik 23 en ben op het moment 6,5 jaar samen met mijn lieve vriend en inmiddels ook al iets meer dan 19 weken zwanger! Totaal ongepland, we waren best wel geschrokken (vooral omdat ik toen we erachter kwamen antidepressiva slikte, natuurlijk wel gelijk mee gestopt), maar we zijn zo blij en dankbaar dat we dit wonder samen mogen meemaken!! We hadden in de week dat we erachter kwamen dat ik zwanger was net de sleutel van ons nieuwe huis gekregen, dus gelukkig plek genoeg voor een kleine. Ons huisje is nu bijna klaar (gelukkig wel, want ik weet dat ik zelf zwanger zijn en klussen/verhuizen maar een vermoeiende combinatie vind)... Morgen ga ik voor een herkansings-GUO, omdat mijn broertje is geboren met een schisis, maar bij de vorige GUO lag ukkepuk lekker met het ruggetje richting mijn buik en wilde het gezichtje dus echt niet laten zien...kleine dwarsligger haha Nou...dat was het wel zo'n beetje denk ik, als jullie meer willen weten hoor ik het wel.
Net terug van de GUO, alles zag er prima uit en ukkie heeft lief naar ons gezwaaid... ik ben weer helemaal gelukkig!