hallo allemaal.. ik had afgelopen vrijdag getest maar gaf niet aan dat ik zwanger zou zijn...maar wat me nu bezig houd is ik moest gistermiddag naar de wc omdat ik moest(.....) en toen had ik bloed met afvegen...dus dacht ok ongesteld geworden en een tampon ingedaan en gisteravond voordat ik naar bed ging ik denk ff verschonen zat er helemaal niks in mijn tampon...vandaag tampon erin gehad en vanaaf pas verschoond zat er weer amper wat in ja bruin met klein beetje bloed....maar de tampon is me gewoon gevoelig in me vagina. Nu is mijn vraag is dit nu wel of niet een ongie want het is haast niks heb ook geen buikpijn ofzo?zou het alsnog kunnen dat ik wel zwanger ben of niet? liefs RR
Misschien een innestelbloeding... Dat had ik ook. 2 dagen later testte ik positief. Ik zou gewoon nog een keer testen. Succes!
hallo allemaal... wilde even laten weten dat het dus vals alarm was want het maandag mijn ongie gekregen niet heftig maar redelijk normaal weer...aangezien mijn vorige 2 keren alleen bruinverlies was en toen ik teste sloeg ie niet aan vrijdag vorige week en toen heb ik dinsdag nog een keer getest maar weer niks dus dan kan ik wel vanuit dat het deze keer weer niet is gelukt maar kop op en we gaan gewoon verder.....er komt ook een tijd voor ons dat het wel allemaal goed gaat dus en daar vechten we gewoon voor. groetjes RR