Hallo allemaal, Eerder heb ik hier al een bericht geplaatst over het verwijderen van de mirena. Ik maakte me best zorgen hierom, omdat ik het plaatsen pijnlijk vond. Nu kreeg ik veel geruststellende reacties van jullie (bedankt daarvoor ) Alleen nu is het zo dat ik best gespannen ben met dat soort dingen, kan gewoon heel moeilijk ontspannen op zo'n momenten. Wat tot op een bepaalde hoogte denk ik wel normaal is. Maar... Toen zei de huisarts dus ineens dat ze geen draadjes zag, en de mirena dus ook niet kon verwijderen. Nu moet ik alsnog naar het ziekenhuis en daar gaan ze dan kijken of ie er nog wel zit, en zo ja waar. Nu was ik al blij dat ik uiteindelijk wat kon ontspannen, maar nu verandert de zaak natuurlijk weer, omdat ik me afvraag of en waar dat ding nu zit.. Iemand hier ervaring mee? En eventueel tips om wat meer te ontspannen?? Man bood al aan om mee te gaan, maar dat vind ik ook zo overdreven, moet hij weer vrij nemen etc..
Bij mij waren ze ook foetsie, dus ook naar de gyn. Die had een klein borsteltje hiermee waren ze zo zichtbaar en binnen 10 minuten stond ik buiten. echt maak je geen zorgen een gyn weet wat hij doet, beter dan een huisarts. stelde weinig voor komt goed
Bij mij waren ze ook foetsie maar de gyn kreeg m er ook niet uit terwijl ie op de echo goed zichtbaar was. Doorgestuurd naar een andere gyn en dmv apperatuur met een camera had ze m zo gevonden en was ie er in een mum uit,maar omdat ik littekenweefsel heb moesten ze een bepaald bochtje door (klinkt zo plastisch) en kon ze t zo vinden en erbij Probeer op je ademhaling te letten,het eruithalen is minder pijnlijk dan het zetten,dat vond ik tenminste,succes!
Bedankt voor jullie reacties! Nou ja, hij moet er toch uit, dus ik hoop dat het inderdaad mee gaat vallen
Ben benieuwd hoe het gaat met verwijderen! Lees idd veel dat het verwijderen minder pijnlijk is, maar laat je gelijk een nieuwe plaatsen of alleen verwijderen? Anders heb je met plaatsen alsnog pijn..
Hier was die er ook zo uit door dokter Heb 4 jaar gehad Nu na me jongste meteen nieuwe laten plaatsen Vond beide geen zeer doen
Hier waren de touwtjes ook kwijt, maar de huisarts ging er even langs met een soort borsteltje en had hem alsnog heel snel te pakken! En het daadwerkelijk eruit halen stelde helemaal niks voor