Goh, daar gaat mijn vakantiegeld. Oudste zoon is toe aan een nieuw bed. Het allerbelangrijkste is dat het bed niet kraakt. Hij slaapt licht en ook denk ik alvast aan de tijd dat vriendinnen blijven slapen. Ik denk zelf aan Max 140 breed. Zat net bij de IKEA te kijken, maar in ongeveer alle reviews staat dat de bedden kraken. Niet bij duurdere boxsprings gekeken overigens. Maar jemig. Tot hoever gaat dit grapje? Hebben jullie tips waar ik eens zou kunnen kijken?
Het grapje gaat zover als jij er voor over hebt Wij en de 2 oudste hebben een ikea bed en geen enkel bed kraakt.
Hier ook een ikea bed voor dochter op 1.40 breed. Kraakt absoluut nie.t. Wij hebben er zelf eentje gehad, de Hemnes op 1.60. Deze kraakte wel verschrikkelijk (maar dit was dan ook geen boxsping)
Hier ook ikea (heb de Hemmes 180x200) en geen gekraak. Mijn oudste heeft een hoogslaper van ikea maar die is van metaal dus dat hoor je wel. Matrassen ook van ikea en prima kwaliteit. Dus ik zeg ook Ikea. Maar heb ook een boxspring van Leen Bakker gehad en dat was ook prima voor een paar jaar..
Voor onze zoon hebben wij vorig jaar deze gekocht. Zelf een goede (dikke) topper opgelegd, een prima bed en kraakt niet. https://matrasdirect.nl/shop/boxsprings/vaste-boxspringsets/opberg-boxspring-carmen-120x200-dark-grey