Draag jij een menstruatiebikini met een badpak daar nog overheen? Dan krijg je wel een luier/rompertje effect, Of niet?
Nee heb niet eens een badpak haha. Heb het nog geprobeerd met een gewoon broekje erover heen, maar had toen echt een luiergevoel.
Die tip had ik hier ooit gelezen Ik vind het wel een fijn idee, weet je zeker dat het goed blijft zitten. Maar tampons lukken mij niet dus voor mij is dit ook de enige optie.
Hier heeft dochter een menstruatie badpak, bevalt prima. Eerste paar dagen durven we niet aan, maar een paar dagen of een hele week niet kunnen zwemmen nogal verschil! Ze heeft liever haar gewone badpak aan, maar zwemt hier verder prima mee. Vindt het in elk geval geen probleem. Voordeel van badpak t.o.v. een broekje is natuurlijk wel dat dit niet zomaar afzakt. Als je dochter geen tampon in wil brengen zou ik dat zeker niet gaan pushen, het is haar intieme zone, mooi laten wezen, als ze er zelf over begint is toch vroeg genoeg?
Nee nee ga haar ook zeker niet pushen. Ze wil het niet dus dat is ook goed. Ik heb tampons ook nooit echt gebruikt want vind ze verschrikkelijk. Denk toch maar eens een broekje bestel en thuis proberen in het zwembad. Kijken of ze het wat vind en zo niet, dan hebben we het in ieder geval geprobeerd.
Ik denk dat ik deze ook maar eens ga bestellen, kijken of ze het wat vind. Kloppen de maten een beetje?
Ja hoor, zij heeft ze vanaf haar 14e. Toen de 12 jaar gekozen omdat ze nogal klein was. Dus als je kind gemiddeld is kun je de normale maat kiezen.
Zal het er met dochter eens over hebben wat zij wil. Afgelopen zomer was het niet meer de moeite om nog te gaan investeren, 1e keer was in de laatste vakantieweek. En zelf ook weer eens nadenken wat ik wil want verwacht dat mijn cyclus binnenkort ook wel weer op gang is
Ik zou dan eerder kiezen voor menstruatie badkleding. Van tevoren eens proberen. Ik weet ook niet in hoeverre haar menstruatie heftig is. Wel vervelend zo tijdens de vakantie maar soms ontkom je er helaas niet aan. Ik zou eerst eens aan haar zelf vragen wat ze wil en anders zou je altijd met de huisarts kunnen overleggen om kortdurend de pil te gebruiken al moet je dan ook afwachten hoe ze daarop reageert mbt bijwerkingen.
Ik heb een my fleurie bikinibroekje. Vond deze wel klein uitvallen, dus heb een maatje groter gedaan en verder wel tevreden over