Is het de eerste x altijd zo heftig? Heb dit na mn eerste kindje zo erg nooit gehad! Het lijkt wel of ik net bevallen ben.. zo erg! Gistrraaf begon het, voor de zekerheid 2 maandverbanden ingedaan en ja hoor vanmorgen bed vol, stond op en het liep er gewoon langs.. inlegverbanden in gedaan en die kan ik ieder uur zowat verwisselen! Ook maar kraamverbanden erbij gehald pfff En buikpijn, hoofdpijn, rugpijn en tietenpijn.... voel me ook zo licht en moe Word een beetje gek van en hoe ga ik dit deze nacht doen?? Maar is dit normaal zo heftig en zo erg? Hoop dat t snel voorbij is! En dat de 2e niet meer zo erg is pfff
Hier normaal maar ik geef BV en ben het nu pas voor de eerste keer. Bij de oudste na 8 maand. misschien is dat een verschil? Maar balen zeg, sterkte! Hoofdpijn en zweverig enzo heb ik er altijd bij. Maar niet zoveel bloed als jouw bedoel ik.
Ja, dat kan inderdaad. Ik ben nu voor de 3e x ongesteld en het is nu nog zo. Voor de bevalling kon ik het redden met een normale tampon, om de 3 a 4 uur. Zelden lekkages en alleen wat buik en rugpijn. Nu begint het een week van te voren al met buikpijn en gigantische koppijn. 1e dag stelt het bloeden weinig voor. Maar daarna Ik moet elk uur een super tampon en maandverband verschonen. Na 45 minuten begint het al door te lekken. Durf amper het huis uit, bang om door te lekken. Ranzig verhaal maar als ik de tampon eruit trek, komt er meteen een plons bloed achteraan.... 1 a 2 dagen zo bloeden en ineens is het weg.
Ojee nu nog?? Ik word nu al gek.. tis nu al 2, 5 dag aan de gang en het word alleen maar meer en meer... heb gewoon maandverband in, kraamverband en inlegverband pfff.... en vannacht 2 kraamverbanden en inlegverband en nog erdoorheen! Zoveel heb ik nog nieet eens gevloeid na de bevalling.. als dit bij de 2e menstruatie weer is, zou niet weten hoe ik dat op mn werk klaar ga krijgen!