Auww

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Beebbie, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Hooi Dames

ik moet even mijn gaal spugen...
    Gisteren rond 20.30u kreeg ik z'n kramp in mijn buik te hoogte van mijn baarmoeder zeker twee min. Ik dacht dat ik door de grond ging.
    Ik heb een gemiddelde cyclus van 32 dagen nou zou t kunnen dat t een innesteling kan zijn heeft iemand hier ervaring mee??

We zijn er deze maand niet echt bezig mee geweest t zou super zijn als t raak is natuurlijk.

Al hoop ik niet te veel voor me zelf.

Liefs Beebbie

2. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    hoi beebje

ja ik heb daar zeker ervaring mee met een positieve test een week later als gevolg!
    bij mij gebeurde het op t'werk 3 januarie 2012( staat in me geheugen geschrift nog)... ik wou wat pakken en onderweg ernaartoe echt zo'n pijnscheut en dat duurde zo 10 minuten ben er maar even bij gaan zitten...
    was trouwens niet bezig met zwanger worden toen dus wist mijn god niet wat het zou zijn nou dus een week later zwanger!!!..( alleen hellaas niet een voltooide zwangerschap)
    en bij navragen was dat dus mijn inestelingspijn...

Hoop voor je dat het raak is;)

3. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Hoiiii

Ik heb echt wel gewoon paar minuten krom gestaan van de pijn ook als ik bewoog deed 't echt zeer.
    Ik hoop 't maar ga niet te veel hopen.
    Ooooh wat erg dat de zwangerschap niet goed is verlopen zeg dat lijkt me zo verschrikkelijk om dat mee te maken.

Liefd Beeb

4. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Rotterdam zuid
    nou hoop het ook voor je
    wanneer ga je testen?
    ben wel benieuwt hihihih

ja het is ook verschrikkelijk soms denk ik ook nog steeds waarom ik??? maar waarom een ander dat gun je gewn niemand zelfs ej ergste vijand niet!
    su6 he

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik stond ook bij beiden zwangerschappen zoeen 3mi krom van een pijnlijke trekkerige pijn, de innesteling dus. :D
    Ik wist toen ook wel genoeg eigenlijk.
    Ik hoop voor je dat het raak is!

6. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    ik heb ook met regelmaat kramp ter hoogte van mijn eierstokken.
    alsof er iets vastschiet.

helaas weet tot op heden niemand wat het is , al komt het wel maandelijks terug

hoop voor jou uiteraard dat het een innesteling is!

7. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Ja idd is echt vreselijk..
    Ik wil zowiezo nog even wachten met testen tot ik overtijd ben indd er spannend heb wel van de week 2wijntjes op... Best stom mjaa we zullen zien he.
    dankje
    Ben je nog wel bezig om zwanger te worden

8. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Oewww spannend voor ons hahaha mja we zullen zien he hoop niet te veel :D
    Want straks weer een teleurstelling.
    Ik had de pijn echt onder me buik boven me vagina pff deed echt zeer.
    Leuk voor je dat je 't toen meteen wist dat t raak was
    Hopelijk is deze week zo voorbij!!!!

9. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Rotterdam zuid
    Die wijntjes kunnen geen kwaad hoor hihi als het er maar twee keer zijn geweest ik werdt rond de kerst zwanger nou dat heb ik behoorlijk gevierd en dan hebben we oud en nieuw nog met uitgaan en danssen erbij hihihhi... Kon het ook niet weten wist er ook niks van af met die pijn alleen het antw kreeg ik twee wk erna en de kleine heeft het 19 wk goed gedaan heb goed voor hem verzorgd in die weken dat was ook te zien toen die werdt geboren hij was prachtig alleen erg klein en wa rood.. Maar alles erop en eraan...

Ja wij zijn er zeker mee bezig die verlangen is zoo intens groot, maar probeer me er niet te veel bezig mee te houden want dan is de teleurstelling als ik weer ongi wordt erg groot
    Vandaag begonnen met ovutest omdat ik onregelmatige cyclus heb en had al een licht rozig tweede streep;)... Dus we gaan zien hihi spannend allemaal...

Voor jou ben benieuwt hihi laat ff weten of je in verwachting ben he;)

10. pffffff

pffffff Actief lid

21 mei 2008
    339
    0
    0
    @bijoux ik heb ooknlast van pijn in mijn linkereierstok maar dat zijn cystes... kont niet elke maand maar soms...eerst het gevoel of er een ballonnetje op klappen staat dan een pijnscheut (dan is de cyste gesprongen) en dan is het weg. 1 X was het zo erg en de pijn werd erger na de pijnscheut...toen had ik een bloeding op mijn eierstok, waarschijnlijk een bloedvat meegesprongen, en bijna een liter bloed verloren... Dua het kan geen kwaad normaal springen ze zelf maar het is wel vervelend!

11. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Pfff vreselijk 19weken en dan je kindje verliezen.
    Kennisje van mij is t kindje met.23 wkn geboren ze had t HELP syndroom.
    Vind t echt erg voor je hopelijk is t snel raak en mag je een mooie zwangerschap krijgen.
    Tuurlijk laat ik t weten :D
    X

12. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Vandaag net bij t afvegen heeeeeel licht roze slijm ben benieuwd wat t gaat worden deze ronde.
    Een ding is zeker t is weer super spannend :(

13. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    ff over die wijntjes... ik had 2de kerstdag mijn eisprong... wijntjes gedronken, met oud op nieuw zijn we met vrienden in duitsland geweest een weekendje weg.. meer dan een paar wijntjes/ biertje en cocktailtjes gehad... weekend na oud op nieuw... weekendje ardennen met een ander stelletje.. 2 flesse roze meester gemaakt... hmm... heerlijk... die maandag na het laatste weekend... ZWANGER.. aHAHh

14. miepjemiep

miepjemiep Actief lid

21 jun 2012
    145
    0
    0
    Zo'n pijnscheut heb ik gister gehad. Ik was lekker aan het winkelen, ben toen maar even naar de wc gegaan. Voor mij leek het net alsof ik in 1x een ruime week te vroeg ongesteld zou worden, maar helemaal niets. Verder deze maand weinig tot geen last gehad. Heel vreemd allemaal. De pijn is gelukkig wel afgezakt, maar nog wel heel ligt aanwezig in buik en rug. Beetje bibberig en griepgevoel erbij......

Ik zou niets weten wat het nu allemaal is, we wachten ongeduldig nog maar een weekje af.

15. Eliseb82

Eliseb82 Actief lid

17 jul 2012
    224
    0
    0
    Amsterdam
    Lieve dames, dit topic heeft mij gemotiveerd om een zwangerschaptestje te doen. Ik had ook enorme krampen 2-3 weken geleden dat ik bijna naar het ziekenhuis moest gaan, zoveel pijn was het! Ik heb net een testje gedaan en wat zie ik tot mijn grote verbazing: ZWANGER! Na 1 jaar proberen is het dan toch eindelijk gelukt! bedankt voor jullie inspiratie (anders had ik dus echt nooit nu getest!!). Ik wens jullie ook enorm veel sterkte en succes toe de komende tijd! Ik duim voor julie!

Veel liefs,
    Elise

16. miepjemiep

miepjemiep Actief lid

21 jun 2012
    145
    0
    0
  17. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg

Gefeliciteeerdddd geniet er van :D

18. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Ooh ja Hahaha tja kon t niet laten mja als je er juist niet mee bezig bent dan gebeurd t altijd :D
    hopelijk hier ook :D

19. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Nou ik had 't gevoel alsof er iets klapte ofzo dacht wat is dit nu het enige wat ik dacbt is niet bewegen. Zoon pijn deed 't
    Hopelijk is 't voor ons allebei raak haha.
    we wachten en wachten maar he :)

20. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Rotterdam zuid
    meid gefelisiteerrd geniet ervan, wat zo'n topic dan kan doen met je he;)

bjanc: kunnen wij mekaar de hand schudden hahah... al ga je natuurlijk nu wel leven zoals het hoort omdat je weet zwanger te zijn, jij nog een paar weekjes su6....nog ffies

Deel Deze Pagina