Wat is nu mijn knutseldag?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Claudia2510, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claudia2510

10 jun 2007
    67
    0
    0
    Purmerend
    Ik heb een vraag en hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Aangezien we maar steeds niet zwanger raken heb ik sinds deze maand het idee dat ik mijn eisprong verkeerd bereken.

De afgelopen week heb ik gemerkt dat ik op vrijdag mijn ongi klachten kreeg, klein beetje bruine afscheiding en rugklachten. Ik werd echter pas op maandag (3 dagen later) echt ongi, bloedverlies. Even had ik al 2 dagen hoop...

Maar vanaf welke dag moet ik nu nieuwe cyclus maken? eerste dag klachten of eerste dag echt bloedverlies?

Als ik terug denk, denk ik dat dit een normale manier van ongi worden voor mij is.

alvast bedankt !

Weten jullie het?

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi Claudia,

Ik had zo'n beetje het zelfde als jij; mijn ongie begon altijd op maandag met 2 dagen wat licht roze na een toiletbezoek dus alleen met afvegen en op woensdag zette het echt door.

Ik heb toen ook de vraag gesteld wanneer nu de 1e dag van mijn cyclus was en kreeg dubbele antwoorden maar de meeste zeiden dat je pas moet tellen vanaf helder bloedverlies.

Maar ik heb gewoon aan de hand van beide dagen mijn vruchtbaarste dagen uitgerekent met de calculator hier op de site omdat ik gelukkig wel altijd een regelmatige cyclus heb gehad van 28 dagen.

Nou succes en hopelijk is het voor jou ook raak!

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    de eerste dag van je menstruatie is de eerste dag helder rood bloed. bruine afscheiding en rugpijn etc zijn wel voortekenen van je menstruatie maar nog niet echt je ongesteldheid

4. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Als ik jou was zou ik eens ovulatietesten gaan gebruiken... Mijn eisprong komt telkens op een andere dag en daar was ik zonder de ovulatietesten echt niet achtergekomen. Maar sorry... dat was geen antwoord op je vraag. ;) Die heb je inmiddels al gekregen zie ik.

5. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik kan het ook beamen... de eerste dag van je ongi is de eerste dag dat je rood bloed hebt en dus echt ongi wordt. Aangezien ik nu in de MMM zit hebben we dit kunnen checken en het klopt! Mijn ei is 13 dagen na de eerste dag rood bloed!

Deel Deze Pagina