eigen menstruatie??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door nancy82, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 nancy82, 2 jan 2013
    Laatst bewerkt: 2 jan 2013
    oke, lang verhaal...maar ik had het vermoeden dat ik zwanger zou kunnen zijn door allerlei symptomen;)
    "gewone menstruatie" in de stopweek en test was negatief..ik was toen net met de strip begonnen, maar omdat ik dusdanig twijfelde voor de zekerheid gestopt met de pil had toen 3 pillen ingenomen.
    3 dagen later dacht ik een blaasonsteking te hebben, waren weinig bacterien in de urine te zien maar doordat de klachten dusdanig verergerde toch een antibiotica kuur gehad.
    dag later begonnen met bloedverlies..zou dat dan al mijn eigen menstruatie zijn:( of komt dat door die 3 pillen??
    vancht wakker geworden met inmense buikkrampen en doortrekkend in mijn onderrug..het leken wel weeen van de eerste zwangerschap:$ mijn god wat een pijn! en het bloedverlies verergde en veel bloed verloren.
    heb een ibuprofen ingenomen en na een uurtje of 2 zakte het godzijdank af en is het bloedverlies ook minder geworden.
    maar moet ik dit nu beschouwen als mijn eigen natuurlijke menstruatie:(

2. Als ik het zo hoor denk ik dat je lichaam erg van slag is door het tussentijds stoppen met de pil en dan ook nog een antibiotica-kuur erachteraan...

Van sommige antibiotica kan je ook erge last krijgen van krampen en diarree e.d.

3. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    antibiotica heb ik eigenlijk nooit geen last van;)
    en ik weet bijna zeker dat de kramp samen gaat met het bloedverlies;)
    het zat echt in mijn onderbuik en dat het doortrekt naar mijn rug herken ik van de weeen:)
    alleen wat ik me nu dus afvraag ook om te gaan rekenen wanneer ik weer met een nieuwe strip moet gaan beginnen, is of ik dit nu als een natuurlijke menstruatie moet zien?
    1 ding is nu wel zeker..zwanger ben ik niet:) die opgezwolle buik is nu ook een stuk minder.

Deel Deze Pagina